jom pandu memandu ;)

bismillah.

ouhh hye ;) selamat pg+tengahari. mana semua org pergi ? mc senyaap je. hehs padahl ta bukak pun FB hik3!  t'pengaruh dgn post ena . die tgk pasta. saya pun tgk lah. alih2 t'addicted pulak!. haa sume pkai ter..papelah!

semalam hari yg ke tiga saya pergi kelas memandu!..yeayy akhirnye ade lesen L! ikuti perkembangan lesen memandu saya ;)
       |
       |
       |
      v

kereta satu ;)
 kereta dua ;)

smlm bangun pg2 sbb ta nak kelam kabut mcm hari2 yg lain. pergi2 cop jari semua then die kate kol 10 baru satrt kelas. hehs baru pukul 9..na buat ape ni. saya ta bg ayah balik! huh..tak kuasa aku dok sorg2 kat situ..hihi saya anak manja! memang ;) dah tau dah ta payah cakap.

msuk kelas tu..dgn muka bangganye.. pergi lah tulis kedatangan..huahuahua. amik tmpt duduk. ok.masa ni ayah dah balik.sbb aku dah duduk situ. sangat bosan! jd toleh lah kepala ke kiri...ke kanannn..angguk2.. budak sebelah tu da mcm pandang pelik da..ahh kesah ape aku! lepas tu nmpk budak2 laki ni..haihhh tuka tmpt duduk plak dieorg --' tak kesahlah janji kau selesa. sekali tgk budak ni mcm naim *kwn kelas saya masa f5..utk spe2 yg tak knallah* buat dekk je. sekali dengar org b'gendang..ahh sudah..sape lg yg suka b'gendang kat meja kan kalau bukan naim jamaluddin! duduk je la..buat2 ta kenal. sekali nmpk semua org msuk bawak helmet..aihh parah ni!

tnye budak sebelah *yg pndg saya dgn pndgn pelik tu* ni kelas kereta ke motor? HAHA lepastu budak tu ckp ni kelas moto..hehe DAH AGAK DAH SALAH MASUK KELAS! ta malu sgt dekat budak lain..huaaa malu kat naim lah! dgn slumbernye aku pon g la dpn cancel nme aku pastu mmg nmpk ade nama naim kat ats. tulisan mmg mcm dulu. buruk je ;)) hehe

and the rest is history ;) *b'jln seperti biasa*

wohoo paling sronok petang tu lah! lps dah habis kelas. ckgu2 *act pakcik2* pggl nama yg ade kat dlm tgn dieorg. hehe nama aku dgn budak laki cina. dpt pkcik tua yg bernama MOHD KHAIRUDDIN. *nme cine tuh ta ingat!* kteorg round2 dlm kereta.pkcik tu bawak. suddenly die b'hnti kat kereta and tnye kteorg blaja ape dlm kelas.

ouhh rupe-rupenye laki cina tu pon mcm aku..malu2 kucing! ciss aku lah yg tolong jwb..*huahuahua tipu je!* lama kteorg ta jwb..pkcik tu suroh laki cina tu dok belakang*pakcik! saye tgh dok lah kat blakang ni!..tkkan nak jd tuan and puan besar pulak..pkcik bwk kete..bole je ;)* lps tu die suro saya keluar pulak..duduk kat tmpt memandu. ahha..pkcik jgn buat lawak. kang accident kang..saya tade duit na bayar!..tp aku tadelah ckp cam tu..hikhik

first time memandu dgn kereta manual..nak expect ape! haha mesti lah terhuyung haying..nak langgar kon lah devider lah!..enjin tibe2 mati la..HAHA pkcik tu mara kat sebelah aku gelak je..alih2 pkcik tu gelak sekali..ermm bgus gak saya *kenyitkenyit*

nmpk budak2 moto kat tepi jln tuh.die tgh bg briefing..puas lah aku cari naim. nak tunjuk lah yg aku bwk kete..tp ta t'jmpe pulak! hoho

ok tu je cite. balik2 rumah tgk semua tunggang langgang. yeayyy dpt almari baru! *peacepeace*


ta bole bg gmba penuh. ta surprise lah..jmput2 dtg rumah..melawat saya..hehe ;) *aqil,lps ni kau buat hal..acu kurung kau dlm almari tu!*

pg ni baru siap kemas barang2. tp rasa mcm sunyi..mana sume org ha? mlm td aku on9 ta? aku mamai lahh..aku mimpi aku on9 atas meja mkn..sbb org pasang almari ni belum siap lagi..lps tu aku tgor sume org kat FB..then sume org ta na balas. lps tu aku ta tahu apa yg terjadi..ke itu betul2 bukan mimpi? ENTAH! hehe. 

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam