baru langkah pertama ;)

bismillah..

hari ni saya pergi ke imkeda utk kursus pemanduan and so whatever lah. ayah dah daftar dr mggu lepas lg so i just enter da room without looking anyone.(gaye mcm budak sombong lah). ouh, before that kene pergi cap jari dulu. pape lah ==' saya da semakin bosan sebab tade sorg pun yg saya kenal jd saya mengambil tmpat duduk paling tepi sekali!

ouh ya rabb! bilik dia dah la mcm kelas. susun kerusi 50 buah,then pasang aircond sampai tiga serta kipas 2 . cube korg bayangkan betapa eskimonye aku ?! baju aku mmg tebal macm wintercoat weyh! *aksi bengang.

sperti yg semua org boleh agak,mcm biasa siapa yg pergi sana akan mengantuk lah kan. jd dsbbkan saya memakai cermin mata,pabila saya tidur org tu ta nmpk. HEW3! bangge *wink2

saya dah mcm org sangap dah. na pergi mane ta tahu mase rehat! yelah saya kan pemalu dan penyegan org nye..*sila sediakn baldi utk tadah muntah hijau anda. memang mcm org bisu lah saya. sggup ta pergi tndas sbb ta tahu dekat mne tandas. cube bygkan saya yg hyperactive ini tibe2 ta b'ckp LANGSUNG! terror ta? tolonglah `hamdi tgk! asal aku gune 'saya' ?

lepas tuh belakang pulak budak laki mane ntah duduk. laa..ta marah pun dia na duduk situ.marah suasane je. cube bygkan kerusi yg RAPAT depan belakang tu.ok sekarang cube bygkan saya duduk dgn budak lelaki tuh. tak ke mcm psagn kekasih yg sdg duduk depan belakang? ouh lupe na ckp kaki kteorg siap bole b'sentuh lg kat bwh tu! ya allah rase na sepak2 je sorg2 kat dlm tu. *org lain jd mangse..>,<

ha tu lah na sgt belaja kete..hamikk kau! hihi.tape2 nsib baik KPP ni sehari je. tde lah muka aku cam cemberut je tiap hari..huhu.

ini baru langkah pertama saya utk membawa kereta. bersabarlah maira.setiap usaha ada hasilnya ;)



yee..saya tahu anda semua sudah pun dan bakal akan mendapat buku serta kad ni. tp suke hati saya lah saya nak tunjuk saya punya! kisah pulak kau kan dgn blog aku. ;) hihi

p/s: `hamdi- budak kelas saya
p/ss: maaf ayat pd post kali ni ganas sikit
p/sss: kalau kita ade kawan, dekat mne2 pon kita boleh harungi kan .,
p/ssss: hati saya malas lg na crik kwn baru. mmg pepatah ade ckp kawan biar seribu musuh jgn satu. tp.....

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam