ahha!

bismillah.,

ok ini hal peribadi..tade kene mengene dgn resepi masakan..cerita2 hangat atau fakta2 menarik tentang tubuh badan anda. ini hanyalah cerita benar tiada yg benar dan benarnye ;) huhu

masa saya darjah 4 *KOT* saya dan family besar pergi perkahwinan sedara jauh kami..ouhh dekat kg lah..ouhh lepas tu dsbbkan keadaan cuaca yg panas dan terik saya mengambil keputusan utk duduk sahaja di sebelah atuk. makcik2 serta sedare sepupu dan sepapat pergi melihat pengantin ;)

"cusna, nnt kalau atuk nak jd wali mse dik kawen boleh ta?..atuk rase atuk na jd wali lah cucu atuk kawen"

ok whatt do you expect my answer? aku baru 10 tahun kot ! selain sengih kombing ape lg na jwb..mse tuh wali pon aku ta tahu ape! haha.. thenn bila aku dah meningkat dewasa..*cehh dewasa!* baru aku faham ape yg atuk cube sampaikan.. ouh kalo atok nak beribu kali kita sudi tokkk!..

"Ya Allah, kau tunaikan lah impian atuk aku"


*post bawah ini saja nak berangan2. sila abaikan kalu annoying. sekian terima kasih ;)*

tajuk cerita: angan minah jenin

nnt..kalau dah kawen nak g dating naik motor kapcai je..round2 satu KL..eh ta kesalah lah kat KL ke negeri mane2 ke.. tgk2 aku yg bwk motor tu..laki aku duk belakang..ermm tp yg ni over kot sbb belajar moto pun ayah aku tak kasi. kalau aku berlutut pon mesti ayah ta kasi. kecualilah kalau aku menangis air mata darah..tp tak kuasa aku! ok lupakan yg tu.berbalik kpd cerita asal dimana laki aku bwk moto n aku jd pembonceng ..heeee ;) lps tuh singgah kedai mamak. makan roti pisang..ha tu aku lah..laki aku lantak lah na mkn ape.. ;\ then balik rumah. tgk2 rupenye rumah tu istana.. wahaha saje je kteorg naik mototr kapcai makn kedai mamak.. na jd humble. laki aku tu sgt kaya lah..berair mata semua pompuan kalau tgk..hahahaha the end.

*hebat tak angan2 aku? angan2 korg cmne ? nak kongsi ? teheeeee ;D*

love yea!



Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam