9 is a great number !

bismillah.,

wohooo.. allah selamatkan saya..allah selamtkan saya.. allah selamtkan amirahtul husna..allah selamtkan saya! yeayyy *tepuktepuk* bunyi belon pecah vavavoom! *smileeee*

tarikh pun nak berganjak ke angka baru! yeay..saya dah tua. saya dah ade umur baru!. great! andddd..*drumroll* happy birthday to my sisters! yeee..birthday kami sama! tapi saya paling tua. jd i'm a bigggg sister! hik3!

1) siti khairunnada bt mohamood
2) zairin zulaika bt takruddin
3)zarith zuliana bt takruddin..our baby sisterr!

kalau sepanjang 5 tahun belakang ini..saya smbut dgn mereka,tp tahun ni sambut sorg2 dekat rumah..oppss with my family opkos! ingat lg sambutan 2011..awww sambut dekat dewan makan. comel tak kamii! *pusingpusing* buat jamuan kelas sekali dgn birthday kami..kek pulak bawak sampai 3! ha kau hamikkk! secrete recipe lg tuh..gedebokk kau!. lps tuh sume puteri F5 mkn sekali dgn supper mlm iaitu roti canaiii! oh oh.tiak akan saya lupa kenangan itu ;D

anddd for the wishes! terima kasih banyak2..saya hargainya...walaupun anda hanya menulis selamat..tp saya tetap hargainyaa..haha sbb saya adalah salah seorang yg malas utk mendoakan seseorang ketika hari jd mereka. jd bila org doakan saya..howwww touched i am! HAHA..kpd blog2 yg menulis post psl kami berempat..terima kasihh bnyk2 ..maaf sbb ta msukkan link. ;) *ade gaya artis tak aku*

tidak lupa juga yg wish di HP aku..just a great wish guys! tp yg ta bole bla nye asal la korg wish supaya aku jd isteri baik lah..supaya dpt jmpe suami yg baik lah..kawan! saya baru 18 kot!. HAHA pape pun thx!

hehe kpd yg kol aku..tade hutang ea..sbb aku matikan and kol korg pulak! ouh lagi bnyk2 terima kasih sbb kol!..i really appreciate it!

thx to FASUFINAMINNA! yelah dieorg ta jmpe pon blog ni..jd terima kasihlah. ingat jugak korg kat aku. HEW3

ok ini pulak perkara malu yg aku buat!..hik3!

gambar satu


gambar dua

gambar satu

1) ouhh nmpk tak itu..dgn tak tahu malunye saya bg tahu anwar hadi hari ini birthday sayaaa..HAHA *dibalas ok!*

2) ok..saya pun baca jugak gosip artis malaysiaa! HAHA ditulis oleh abang nara ;)

3) hehe..saya belajar nak buat printscreen gune apple computer! hek3 ;D

gambar dua

sekali lagi saya beritahu fizo omar! hewhewhew. tp dibalas ok! adelah taktik die. men bole gtaw! yg sedih tu sbb saya tak dpt mengikuti odisyen utk mnjadi pengacara. huwaaa ape gelak2! aku dah meraung gajah tahu! tapelah ibu kate..bina keyakinan diri dulu. belajar english and belajar cara-cara nak bercakap. baru bole pergi odisyen tanpa malu2 ;D ok bu..tahun dpn adik pergi eh! deal!

then ade je lagi saya kecoh kat artis lain hari jd saya!..huahuahua kesah ape aku kan! sbnrnye tade lah batak sgt saya nak bg tahu..juz suke2 aje..hehehe ;)

mlm td saya sengaja tdor lmbat. saya pun ta tahu kenapa bila hari jadi saya menjelma, saya akan jd eksaited terlampau! ouhh man..itu mmg sifat natural yee..saya tak boleh ckp.

"ouhh tahun ni saya tak rasa eksaited pun."

"ouh tahun ni befdey tak rasa ape la"

ouhh mmg saya ta bole ckp ayat2 tuh sbb hormon saya sndiri akan eksaited dgn befdey saya!! walaupun saya sambut befdey sorg2! HAHA rasa mcm na jerit kat sawah padi yg t'bntang luas..." hoiii org-org kampung! hari ni hari aku dilahirkan!"



hehe akhirnya selama 18 tahun saya hidup dpt juga saya ckp "terima kasih mama sbb lahirkan adik" so sweeeeettt ta?! haha.

pg yg indah td saya mulakan bersarapan burger!..lain sikit lah sempena hari jd kan!..burger handmade tau..lps tuh mkn ais krim goreng!..ouhh handmade jugak! senang dan jimat duit ;) ouhh lupa pulak..smpena hari yg indah ini..ibu saya buat pulut kuning! haha awak ade? 



okeyh post ini saya mula tulis pada pukul 9 malam dan berakhir pd pukul 10.40 mlm. dsbbkan masalah ank2 buah yg semakin mengganas. diharapkan anda2 semua dpt mendoakan saya serta adik2 saya yg menyambut befdey pd 9 january ini supaya diberkati dan sentiasa dilimpahi rahmat ALLAH.

semoga kami sentiasa berubah yg baik kpd lebih baik. 



belon ini diambil sempena permintaan aqil yg sedang mengacau aku sekarang ini ;)

ni la budak yg mengacau hidup aku siang malam..whtever it is..i loveee him!






love yea!
have a nice 9 january!




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam