teruk

bismillah.

kita teruk en? kita rasa kita terus sangat. sangat.

kita teruk sebab kita tak buat apa2 pun dekat family. mereka yg selalu buat sesuatu utk kita.

kita teruk sebab kita tak pernah hargai kawan2 kita. ee teruknya.

kita teruk sebab kita sekolah agama, masuk kolej,kolej agama...tapi perangai, pakaian tak melambangkan apa2 pun. teruknya.

kita teruk sebab kita selalu ajak org buat benda2 yg tak elok.

kita teruk sebab kita tak tahu kenapa kita belajar.

kita teruk sebab kita rasa kita suka buat orang sakit hati.

kita teruk sebab kita rasa kita teruk sangat.

kenapa kita teruk eh? urghh.

ahhh. jadi, marilah lupakan saya. eh? tiba2 kan. kita rasa kita tak layak lah. eh? tiba2 lagi. kita tak mengamalkan ajaran islam secara holistik. kita rasa kita teruk sangat dan kita rasa kita tak sesuai. eh? sangat tiba2. haha. ok lupakan. haha

kesimpulannya, saya rasa, saya teruk.

.............................................................................................

"eh khaleeda! malam ni ada cinta monyet, realiti atau fantasi! jom pergi!," cakap sambil buat gaya pengacara.

"ermmm.ermmm. yela2. nanti kita pergi lah. kau ni minat betullah kalau cinta monyet2 ni. aku suka pergi yg kahwin2 je punyaa"

"hahahahahahaa. sengal. aku tak bersedia lagi lah. geli! haha. aku rasa kau ni dah wajib kawin gamaknya"

lepastu teringat perbualan aku, khaleeda dgn najib. cakap pasal umur berapa nak kahwin. OMG. aku malu. apebenda lah dieorg ni..hahahaahaha. nasib baik bertiga je. pheww.

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam