assignment

bismillah.

"aku tgh buat esaimen kot husna! asal kau tiba2 update blog ni."

"haisyy kejaplah. terbukak.leklu"


aku rasa kan, aku ni kadang2 ada multiple personality. hahahaha. k tak. tipu je.

kita rasa kita dipengaruhi movie lah. dan juga novel2 RAM. hahaha. sejak 2 menjak ni, kita asyik teringat je cerita Taken tu. yg nelson ke pebenda entah nama dia berlakon tu. lepastu kita t'ingat pasal cerita A.D.A.M. wuishh seram. kita teringin mnjadi salah satu watak, tp kita nak berlakon je. bukan betul2. hahahaha. merepek. tahu dah.

lepastu nak tulis apa lagi ha? ermm. kbai. hahaha.

ouh ye lupa. kita belajar satu benda haritu. jangan mudah percaya orang. tolong husna. jangan. kita ni mmpunyai hati yg baik lah. kita mudah percaya seseorang tu, dan senang rapat. kita rasa lama2 kita insekiyo. hahahaha.

dan haritu kita rasa kita terlalu percaya sgt, dan kita terlepas mengadu. kita tak tahulah. kita taknak assume mcm2, tp hati kita yg assume. bukan kita. err. hahaha.

cuba bayangkan, kau mengadu dekat org, pasal org lain, tanpa kau mengetahui yg sebenarnya, org tmpat kau mengadu tu, dan juga org lain tu rapat. kita tak rasa apa2. tp kita cuma menyesal lah sebab kita termengadu.

eh, apa kita merepek ni. ok nak sambung buat esaimen. bai :) esok kita midterm arab. kita lemah ah arab ni. lagi kita lari dari dia, lagi dia datang. hahahaha.

sebab tu mengadu pada Allah je, sayang :')

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam