HAHA flash mob? aku pernah impikannya ;)

bismillah.,

perghh tajuk nak gempak starr aje! hari ni gaye saya seperti seorang bos besar yg boleh pergi kerja pada bila-bila masa saja. bgu pagi..*ohho lepas subuh ta tidur* tepuktepuk! lepas tu terus makan roti pisang kegemaran i gituu! ermm walaopon kali ni pisang dia tak manis. tape..asalkan roti pisang! lepas da makan duduk dekat sofa depan tv tgk berita ;) hihi. mane de berita. lps tu bukak ipad. tak ke mcm bos besar !

*ok tu bukan cerita utama sebenarnya ;)*

pd satu masa dahulu. saya pernah mengimpikan utk melakukan flash mob di sekolah saya. ouh masa tu saya tak tahu lah pulak bnde alah ni dipanggil flash mob. tp bile fikir2 balik..memang saya nak buat dekat sekolah agama kan! HAHA jd impian itu terkubur begitu saja. ouhh tadelah pulak saya nak jadikan as a dream. sbb mustahil lah saya buat benda alah tu. kalau jadi belakang tabir bolehh blaa ahh.HAHA

setelah saya meletakkan flash mob proposal ini.. saya terbuka blog gosip2 artis dan tengok ade beberapa flash mob lagi. waaa meme sonok abis lah! sperti contoh. flash mob sound of music!


haha. dah la aku memang suka lagu ni..ouh ouh dan juga flash mob mamma mia!



haa. cube lah tengok! seronok! macam rasa nak menari sekali. hoho bak kate sherryl trololololo. patutlah sejak kebelakangan ni ramai yg letak video kat KLIA tu. ouh saya seorang yang malas utk melihat video yang ade di facebook. sbb nnt org main tipu. die letak tajuk lain tapi rupe-rupenye nak bg hantu. woohoo *traumatrauma* ha ni pulak flash mob dari malaysia..


kita satu bangsa kita satu negara kita satu matlamat ouhhhhh.. kita satu bangsa kita satu negara..kita satu matlamat ouhhhh..ooyeah! lagu ni memang tade kene mengena ngan flsh mob atas ni tp flash mob KLIA ni dia berunsurkan satu malaysia. hoho sume ade melayu..india cina.. kalau lah aku ade kat situ. tanpa malu tanpa segan aku dok belakang dieorg! muahahaha *cmne nak jd isteri ustaz ni--'*

banyak lagi flash mob-flash mob yang best. carik lah sendiri dekat youtube eh. bukan i malas nak letak, tapi nanti u all bukan nak tengok kan kalau i letak banyak2. jadi i letak lah yang gempak-gempak je. ouh act banyak lagi yg gempak2. bukan ini aje. *sawan gedik dah sampai.harap maklum*

sambil tengok sambil bergelak tawa. dapat menghilangkan stress. ;) senyum adalah pengubat duka. tapi jgn banyak gelak. nanti hati gelap. dari sehari cube baiki hati. ouhh kite semua bukanlah perfect just utk berubah daripada kurang baik jd baik ;) mana tahu ini semua boleh jadi penangan kepada org lain kan ;)



yang penting sekali just be yourself. jgn ikut perangai org lain. yes mestilah kalau baik itu pita ikut kan. tp bust dengan cara anda. tak perlu lah tiru mereka sebijik sejibik. 

hidup lah dengan bahagia. insya -ALLAH anda dapat bahagia kan hidup orang lain. ;) 
dan semuanya terletak pada hati kita *winkwink*

love yea!
(jgn lupe tgk flash mob flash mob tu!!)

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam