senyumsaja ;)

bismillah.,

diary hari ini ;)

bangun subuh. lepas dah solat sambung tdo dekat sebelah aqil..ouh tak ke comel aqil dan acunya?! too tweeet! *errkk* ta smpai beberapa minit ayah masuk bilik..

"adik cpat mandi. kate nak exam hari ni. tp kalau nak tangguh pun tape ;)"

aku pon dgn masa yg ada cepat2 berfikir. ok apa kebaikan dan keburukan kalo tak amik exam hari ni. malas nak tulis apa yg aku fikir jd..

aku terus bangun dan mandi! wohooo sejuk woo! *pukul 7.30* main pakai je bju pape kat dlm almari tuh. main amik je tudung yg tak berkedut ;) *ok nasib baik sama warna*..

perjalanan pun bermula dengan menaiki kereta ;) baru samapi depan junction, tgk jammed gile jalan..so ayah mengambil keputusan utk patah balik..naikk motorrr woo!

bila dah naik tuh aku ckp dlm hati..

"asal lain mcm je motor ni..ermm smlm aku ade buat soklan ni..die kate ape perlu buat kalau motor tuh na meletop..haha aku jwb lompat ke tepi. jd jwbnya aku ngan ayah kene lompat ke tepi lah ni ?"

tp belum sempat aku ajak ayah lompat dr motor tu..kiteorg dah sampai ke stesen minyakk..patutlah lain mcm,minyak tade ghupenye ;) dan perjalanan ke kajang diteruskan seperti biasa.

masa kat ats motor pulak.hehe sempat berangan nak jd cite titanic yg depangkan tangan tu..hehe nasib aku tahu malu SIKIT..jd aku pon ta buat ;)

bila sampai je..ayah aku jmpe org tu..kate nak amik exam. ok.akak tu suro msuk satu bilik.ni utk test aje.amik ujian kat tmpat lain ;) test punya test..dgn semngat wajanya..alih2 dpt 36..ouhh mann! lagi lah brtmbah cuak aku nak amik test betul2!

lepas tu..ayah ta saba2.akk tu kate kjap lg ade van anta kan kteorg tp ayah nak g dulu..nnt dpt no first..cpt sikit balik. jd ayah pon amiklah alamat kat akk tu. kteorg pun pergi dgn muka banggenye ;)

pusing nak dekat 1 jam lah jugak..tp ta jmpe2 jalan pun! haha tu lah td over sgt na pergi dulu ni dah sesat da! tnye org sana tnye org sini..last sekali smapai jugak.dan budak2 yg naik van pun sampai sekali..korg tak rase mcm..errrkkkk! huh =='

drpd pukul 10 tggu dpt buat test pukul 12.45..hebat ta? msuk bilik buat test je tgn dah mnggeletar. huhu jwb dgn penuh kondifen ni. lps dah siap tu patah balik..ta nak tgk result lagi..check satu per satu..haha dah berdoa dah jert nama ibu ayah da..takut gile kalau tak lulus..tak nak ulang! keluarga aku sekarang di landa kemerosotan ekonomi! haha

akhirnya dgn semngat waja yg tibe2 dtg..setelah mmbaca doa beberapa kali..setelah bertawakal kpd ALLAH aku pon tekan lah butang tu..hehe

itu je cite tuk hari ni..balik rumah makan maggi tidur!..huhu selamat membaca ;)

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam