jam saya,jam awak!

bismillah.,

tak tak tajuk ni tade kene mengena dengan kisah percintaan atau perkahwinan yang pabila kita dah berkahwin, rumah ini milik bersama. kereta ini milik bersama. ouh bukan..bukan *gelenggeleng*

ini adala berkaitan jam tangan baru saya ! ok *tepuktepuk* ouhh bukanlah nak kecohkan saya dapat jam tangan baru. tapi saya nak tunjukkan jam tangan baru saya! dulu saya mengimpikan untuk membeli jam tangan ni dan bagi dekat abang. tp sekarang dah terbalik pulok !

ouhh tade lah sama yang betul2 sama. tapi walaweyh masa fes time dapat tu terkejut jugak lah!

HEW3!


lagi-lagi bila tali dia kelabu. "ouhh man boleh pakai masa kahwin nanti!" jwpn ibu.."ermm perasan adik!"

ouhh saya bercadang masa saya kahwin nanti nak pakai warna kelabu! cantikk kan? tapi ibu tak setuju. tapi sekarang siapa yang nak kahwin? saya ke ibu. hehehe *asal melalut masuk bab kahwin ni? malumalu*

untuk pengetahuan semua, sekarang saya dah mula meminati warna kelabu. hik2. tak kesah pon ea? tak pelah saja nak bagi tahu. kot2 bila terserempak nak bagi hadiah ke..--'

hehe. lepas ni tade lah saya nak usha jam @alep lagi! "alep!! aku pon dah ade lah!" *cakap dengan gaya sombong riak takabbur!*

@alep = kawan kelas saya yang mempunyai jam lebih kurang mcm ni ;)

ok lah itu sahaja perkembangan saya hari ini. selamat malam ;)

love yea!

rajin pulok aku berblog hari ni. sampai 3 post tu! HAHA



Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam