have a break with dove chocolate ;)

bismillah.,

kiah2..bestnye dpt update blog! *tepuksorak bercampur* almaklumlah dah lame ta bukak komputer. nak update pon malas. hehe . *sbnrnye tayah bg tahu pon tape --'*

ini adalah post untk iklan dove coklat! yabedabeduuuu! *drumroll* dove coklat membawa kesegaran yang nyata kepada anda walaupun hanya satu gigit. pabila anda sudah menggigit dove coklat, secara tidak langsung anda akan menginginkannya lagi. muahahaha *sila tergelak dgn ayat darjah satu aku*

anda boleh membawa ke mana2 sahaja coklat ini kerana ianya mempunyai bentuk yang kecil dan comel. jadi jika anda ingin pergi berdating pastikan dove coklat terdapat di dalam bbeg anda. kot2 lah pakwe hang tu lmbat bawak makan. tadelah jatuh saham kalau perut berkeroncong depan die dopp?

selain itu anda juga boleh mengisi masa lapang anda dengan bersama dove coklat. sebagai contohnya :


apabila anda sedang membaca buku atau novel,anda pastilah memerlukan sesuatu untuk dikunyah. jadi dove coklat adalah pilihan yang terbaik ;)


apabila anda sedang membuat kerja atau bermain atau melayri internet di komputer, dove coklat pasti dapat menemani anda. tiada ragu tida pilu lagi !


ketika anda sedang menunggu balasan msg daripada kawan2 anda. boleh lah anda makan dove coklat. mungkin habis satu bar baru dia balas msg kita kan ? HAHA 


ouhhh..tidak dapat di sangkal lagi apabila anda sedang menontong cerita korea yg pelakonnya LEE MIN HO pastilah anda terasa mahu gigit-gigit cuping telinganya kan? jadi gantikan telinganya itu dengan dove coklat! *ape kbndenya bahasa aku ni? haisyy meremang pulak!*


apabila anda sedang bersama-sama kawan, terkurung dalam satu bilik yang menakutkan,anda bolehlah mencuba dove coklat untuk menhilangkan rasa takut anda ;)

jadi marilah sama-sama kita menghayati saat-saat indah ini bersama ;) cuti yang ada marilah kita manfaatkan dengan makan dove coklat. jika anda khuatir dove coklat anda di ambil oleh adik beradik atau anak buah anda yang sememangnya suka juga kepada dove coklat, simpanlah di empat mereka tidak boleh jumpa.


di dalam almari atas komputer anda yang berada di dalam bilik. jadi dove coklat itu kepunyaan anda seorang sahaja ;)

"ya ALLAH kuatkanlah iman aku agar aku tidak terpesong dari jalanMU". zikir dapat mentetaramkan jiwa. berzikirlah setiap masa walaupun hanya menyebut 'ALLAH'. 


p/s: bila tengok AJL teringat malam lipur puteri dekat sekolah! seronok. walaupon sekolah lain ada masquerade lah dinner watever lah.. sekolah sayaaa laaaagi seronok! 'malam lipur puteri'  semua orang boleh jadi puteri malam tu. dengan gaya kami tersendiri ;) 


love yea!

Comments

  1. ngok ngek... haha
    jom blanje aku coklat dove !

    ReplyDelete
  2. HAHA nanti ea. bile aku da keje,aku belanje sume org! insyaALLAH.haha

    ReplyDelete
  3. i love dove chocoloate

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam