putarkan masa sayang ;)

bismillah.,

ouhh maaf yee post ni agak lambat dikeluarkan drpd tarikh sebnar :)

ok ade sorg kawan saya ni minta saya menjalankan tugas sebagai pari2 bahgia ;) wahooo ! *tepuktepuk* ok..dia meminta saya supaya memutarkan masa lalu. dia ingin pusing masa itu balik. ermmm mcm mne ni? ouhh saya bukanlah seorang watak doremon yg boleh keluarkan barang ajaib dlm poket. saya juga bukan seorang rasul yg ade mukjizat jauh sekali kuasa ;)

apa yg saya mampu buat ialah 'kata-kata'.

sayang! andai masa diputar, boleh ke ia membahgiakan kita? honey! andai masa diputar, betul ke perkara yg tidak ingi terjadi betul2 tak terjadi ? ouhh sume tuh kita tak tahu dan tak akan tahu jika kita tak melaluinya kannN?

jd utk apa diputarkan masa? mungkin kalau perkara begini yg terbaik utk kita ? biar org nmpk buruk atau ape je. tp dah ini yg tertulis utk kita. mmg kalau bukan kita yg berubah perkara lain tidak berubah but believe me..ini semua dah tertulis di atas sana ;)

don't ever look back dear., pandang 100 meter ke hadapan! kalau kita hanya pandang ke belakang dan menyesali apa yg berlaku,semua itu tidak akan menjanjikan kita apa-apa. insya-ALLAH kalau kita memandang ke hdpn, sedikit demi sdikit kita dpt mmbetulkan keadaan. kita mungkin akan berhati-hati apabila b'ckp. kita mungkin akan berfikir sbelum mmbuat sesuatu.

lastly sweety pie! semua yg berlaku ada hikamhnya. yg baik kpd buruk yg buruk kpd baik. yg penting jgn lupa utk memperbaikinya ;)



ikhlas:
puteri maira ;)

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam