bintang! come to mama!!

bismillah.,

ciss. samapi sekarang tak dpt lagi tengok bintang2 yang penuh dekat langit. ermm mcm post saya yang dulu-dulu. kat mane entah post itu. muahahaha.

dah kempunan dah ni nak tengok binatng. hehs keluar rumah waktu malam pun tak pernah. ni nak tengok bintang? harapaannn.

kalau boleh.kalau boleh la kan..berdoa je la..kalau boleh saya nak tengok bintang dengan ermm fam..eh eh bukan2 dengan kawan2! bukan tak nak menghayati ciptaan ALLAH bersama family, tapi saya tak rasa yg family saya berminat untuk melihat bintang. ouhh disebabkan saya je yang mempunyai angan-angan kartun macam ni jd dalam hal ni saya letakkan family nombor due yee ;)

saya nak tengok dengan kawan2 rapat saya. batch 20 generations..semua lah! karang kalo saya sebut satu2 kang bile saya tertinggal nama org tu terasa pulak. sebab saya cakap mcm tu..hehe sebab saya pun jenis yang terasa bila orang tak sebut nama saya. huuuu. daripada kelas abu bakar sampailah ke kelas ali! ermm ..SEMUA!

*part ni sila baca sambil bayangkan..*

kiteorg sume ramai2 akan duduk dekat kawasan yang lapang. atas rumput lah yang pasti..lembut je rumput tu. kiteorang akan buat picnic. ha ade sandwich..ade mcm2 dessert..ade koktel.ade kek batik.. ade kek coklat. ade pizza. ade pasta. ade aiskrim. ade ayam gorreng. ade fries..dan mcm2 lagi. banyakkk sgt makan yg kteorg bawak. itu petang pukul 3!

dekat situ ade surau kecik.jd kami berjemaah dekat surau tu..ouhh betapa saya rindukan solat berjemaah! bila mcm muncul..dah lepas borak2 gosip2 tanya perkembangan.dah bertunang ke..dah nak pergi overseas ke..kami pun penat. pukul 11 mcm tu kami akan duduk ramai dekat kwsan lapang yang atas rumput tu. kami akan baring ramai2 dekat situ. tengok atas! tengok ciptaan ALLAH. bintang bulan. kadang-kadang ade kapal terbang!


subhanallah. cantiknya! kan kawan2! rasa mcm nak pergi esok je kan2! tapelah insyaALLAH kalau ade peluang kita pergi ea. kalau tade ermm tape kita bole jmpe dlm mimpi! *nak tahu tak..hari2 aku mimpi batch kite. putere puteri pulak tu..ermm rindu sgt kot* HAHA

p/s: kawan yg ade msalah hp. HAHA. cube anda letak henfon anda bawah bantal. ckp siap2 dengan ibu dan ayah dan rakan2 anda supaya menelefon rumah jika ingin menghubungi anda. dengan ini,anda tidak akan mempunyai penyakit hati lagi. ouhh hanya petua lah. kalo tak letak bawah bantal ape kate letak dlm kabinet dapur. HAHA lepas tu buat kerja seperti anda tidak mempunyai telefon! muahahaha ;)

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam