gewam

Bismillah.

Ish. Ni lah sebabnya kita malas nak tgk bola. Dia mcm menyakitkan hati sendiri kan. Bukan sebab kalah ke apa. Tp sebab org sekeliling. Dang.

*berbaki 5 minit prlawanan*

I just tweeted what i wanna say, siap ada berkias lagi, but seems like everybody knew bout that. Sedih lah. Sedih bila semua org mcm mmpertikaikan aku. Eventhough dia ckp wuyoo prmpuan tgk bola. Itu menyakitkan tahu tak.

And lagi menyakitkan bila aku komen2 suddenly, ada mamat dtg ckp, lek ah. Tayah over.. pfft. Prmpuan mmg tak boleh over dlm menilai bola sepak eh? Goshh u know nothing. I m watching football since standard 2 okayh. Go away.

And lagi lagi lagi menyakitkan bila org ckp, org prmpuan ni betul2 minat ke atau saja gedik2 minat. Ouhhchh. Tp tak boleh nak salahkan siapa2 jugak. Kadang2 aku pun pandang certain girls mcm tu jugak.

So, finally, rooney scored! Haha. Bermaruah lah sikitkan kalah.

Lagi bertambah sakit, bila aku tak ada kawan. Aku sorg2 sokong bola, dikelilingi lelaki. Ouhh sakit.

Siapa yg tak teringin nak dipandang ayu? But ouh sorry, its not me. Sedih dgn tanggapan org lelaki trhadap prmpuan yg minat bola. Sedih dgn tggpan prmpuan kpd prmpuan sendiri yg minat bola.

Ingat, lain org lain ragamnya. Pasukan aku kalah? Ahh takdelah sedih. Dunia je semua tu. Tp sedih dgn org sekeliling. Hahaha. Itupun dunia je.

Harap semua mengerti. Assalamualaikum :)

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!