post lagi.

bismillah.

saya masih lagi dalam mood sedih. Ya Allah hanya tuhan yang tahu. dan saya masih lagi dalam mood yang terharu. dari seblum ambil rsult exam semua ucap all the best..walaupun bukan untuk saya specifically tapi saya tetap rasa terharu. saya ni kalau terharu mmg cenggini ahh. rasa nak belanja semua org. *ade ke?*

tak mcm PMR dulu..saya tak bukak FB 2 hari. tapi SPM ni balik dr test je tgh gayut nangis meraban dgn hani kat dalam fon terus bukak FB. tergelak baca status yg happy..tersentap baca status yg kurag memuaskan. dan terharu baca status kpd org yg dpt rsult kurg memuaskan. *faham ke idok?*

dengan perangai anak buah lagi. bila dia masuk bilik. tgk air mata aku berlinangan kat depan komputer..terus dia dtg.. "acu..acu..angan angis..acu angis.." sambil menampar-nampar pipi saya. *ciss die ni nak lap air mata ke nak mencederakan jerawat2 aku? -.-

dengan kakk2 sedara lagi. ade ke dia bg ai msg pasal running man nak dtg malaysia pada 13 n 14 april ni. HAHA sungguhlah..*nak terserempak je bole?* ai tak nak pergi tapi ai nak jumpe kwang soo. jadi ai nak terserempak je. bole?

kepada kakak2 dorm saya daripada saya form 1 sampailah saya form 4..walaupun sekarang ni mcm dah lost contact semua..tapi semua masih ingat kami bertiga lagi. ciss jgnlah buat saya terharu lebih2!. saya malu lah! HAHA

dekat pkcik2 n makcik2 yg kadang tak dikenali..dan bagi ayat2 yang power tuk org kecewa seperti saya ni..ouh sungguhlah anda tak sangka terharu saya segunung tahu?

ahh saya kesian dekat nik hafiz sampai terbawa-bawa dalam mimpi. ouh man.,tabah ok! jangan lari dr rumah tau. aku bukan lelaki na bg tumpang rumah kat kau. aku perempuan. so jgn lari dr rumah. nanti kene culik lagi susah. jadi kes polis. ok ape yg aku meraban ni?

U pulak. hemm..*betulkan tekak* duduk betul2. saya tak pasti lagi.hehe tapi seperti yang saya kata sebelum ini, saya tak akan berganjak dengan cita-cita saya. saya akan ambil law ataupun bahagian2 agama. tapi kalau ALLAH dah tetapkan yg lain untuk saya..maka saya ikut saja. sesungguhnya ALLAH itu sebaik-baik penentu.

ok inilah adalah post terakhir keterharuan saya. lepas ni tlglah jgn buat saya terharu lagi.kang abis belog ni pasal terharu saya je.

muahmuah :*

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam