#2 taken! boom!

bismillah.,

holaa! ape khabar? mudah mudahan sihatlah hendaknye.HAHA poyos antagos pulak. sebenarnyee..sebenanrnye..hehe.nyampah tak? ok lempang muke sendiri kuat2!

disebabkan post sebelum ini saya mendengar kata ayah saya,makanya saya nak mengajak anda semua untuk mendengar kata ayah anda juga ;) kata ibu anda ;) dan kata ahli keluarga anda ;) tapi haruslah diingatkan kepada anda semua dengar perkara yang benar dan jangan melaggar perintah ALLAH. cehh tibetibe pulakk.HAHA

sempena dengan post kali ini..tadaaa saya bawakan cerita yang sudah bertahun-tahun lamanya.. TAKEN!! *clapclap* cerita ini mengisahkan seorang anak perempuan yang nak pergi konsert yang jauh. macam di luar negara/negeri die. but suddenly (cehh speaking nokk) ayah dia tak bagi. sebab tempat tu bahaya.

tmpt tu banyak perempuan hilang..dan tempat itu memang bahaya.HAHA as usuall, mak dia lembut hati berilah kebebasan kpd anak dia ni. (lupe nak ckp! mak ngan ayah dia dah bercerai) so anak perempuan tu dengan mak dia berkomplot. jangan bagi tahu dekat mana sebenarnya tempat konsert tu. then ayah dia pon bagi. yelah anak kesayangan kot. satu-satunya anak kot. anak perempuan kot. kalau pujuk2 jugak..eleehh mesti bole punya lahh! (bercakap berdasarkan pengalaman!)

masa dah sampai airport tu,masa anak dia dah naik kapal kabang tu..baru ayah dia tahu tempat sebenar. dann di situlah bermula segala-galanya. dan selebihnya..sila tengok sendiri..haha saspens oo. mana boleh cerita. ta syiokk lah nanti!

nasib baik ayah dia seorang polis or yang seangkatan lah. cerita tu best. ngan saspens. macam mana ayah dia dapat carik penculik anak dia sorg2 je. tanpa bantuan siapa2 pon. kasih seorang ayah kann..hmm aku rasa cerita tu sebiji dengan kehidupan seharian aku. cuma aku baik sikit je sebab ikut cakap ayah and tak kena culik. alhamdulillah~

in the end,budak tu ofkos la den gar cakap ayah dia. and her mom pon berasa bersalah juga. that's normal! ok lah tgk tau cerita tu. nahhh amik gamba!






eh sesat pulak dua gambar bawah tu.hehe amacam ada gaya takk bapak aku tangkap orang jahat? muehehe ;)

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam