sadisnya diri ini. :/

bismillah.

tssk tssk saya pun tak faham. kenapa sejak semalm..eh tak sejak kelmarin ehh tak..baru skejap td..ehh bila2 lah. saya rasa semua orang tak layan saya je. tssk tssk. hantar msg tak b'jwb (kcuali aida) hantar twitter..tak jwb..hntar kat FB tak berjawab..hantar kat oovoo pun tak berjawab. hah kau nak bnyk mana lg aku nye sesawang? HAHA

tssk tssk. fikir2 balik esok hari jadi saya ke?(kot2 lah mereka nak buat prank yg gilaahh sweeet gitu) takk..ermm saya ade buat salah ke? ermm insyaALLAH kot takk tapi tak tahulah. maybe ada. ermm ade leteew! tssk tssk. tak suka sgt perasaang cenggini. perasaang serba salah yg bila kita buat salah tang mana pun tak tahu. tssk tssk. maafkanlah saya. saya pun tak tahu apa salah saya. kalau saya salah gitau ahh. jgn buat cenggini..tssk tssk (nangis gila2)

hehehe. (gelak balik) tak lahh. tadelah sedih mana. saya tahu awak2 semua sibuk dgn scholarship blablabla universiti blablabla and ipta sume uh..haihh saya faham ahh saja nak buat intro cenggitu. nak manja2 sikit.hihihi saya tak touching ahh cuma pelik ahh asal lah minah2 ni tak layan aku..selalu layan je perangai aku ni.HEW3.

ok back to the topic. nak tahu tak saya bela ikan? saya beli murah ajee. rm 5.50 dekat KLCC :) nak tgk muka dia? dah besaw dahh! nanti saya tunjuk dia dari first saya masukkan dalam air sampailah dia dah tiga minggu. sekarang belum cukup minggu lagi. nama ikan saya tu fish bethaa!(fish besa) sila baca dengan gaya pelat 's' .. aqil yg bagi nama. dia pelat 's' so kene lah pggl cenggitu jugak.nnt dia marah -..- sekarang ada dlm baldi! comel sangat.

time kiteorg sume nak mandi ha dia pun join sekali. pe kejadah aku pon ta tahu. HAHA ok tak tahu nak tulis ape dah! itu je..saya nak bagi tahu perkembangan saya. kalau rajin saya update esok ea..cerita yg bestt punyaa..HAHA

(kawan2 jgn terasa tau..kite saje je nak gurau2 ngan korg nak comel2 ngan korg. nak bg nama belog kita atas sekali kat tmpt following korg tuh.. hehs)

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam