*nangis tak sudah* HAHA

bismillah.

saya nak ucap rasa terharu je dekat ..


saya terharuu sangat tapi saya segan. tssk tssk. *sambung nangis* ermm ape lagi nak ucap? ermm result saya memang tak bagus. kalau nak tanya boleh je. tak ada halangan. msg saya or DM saya. saya tak larikan diri. tssk tssk. tapi tolong jangan bagi ayat yang akan mengharukan lagi persaan saya. yang mentouchingkan perasaan saya. *nasib bm A* -.-

kpd kawan2 yang berjaya..tahniah td tak sempat nak ucap tahniah bagai. maklumlah kene g test JPJ. lepas tu dekat kawan2 skola rendah! wooo hebat korg! tak tipu! semua slip ala-ala stret a je. saya segan lagi sekali. tssk tssk. banggalah dengan korg. itu membuktikan upsr tak mempengaruhi pmr. dan pmr tak mempengaruhi spm. it depends on you. tssk tssk *sambung nangis*

untuk saya? haha *boleh bayangkan tak nangis sambil gelak* saya redha. lagipun dari awal lagi saya dah tahu result saya memanglah amat teruk. *kesat air mata* tapi..tipulah kalau saya cakap saya tak kecewa semua. sebagai contoh..saya target BAT saya a. seriusly tak tipu. saya target A.tapi yang saya dapat C. tukar pulak dengan +math.saya rasakan dia salah type lah kat slip saya ni. uwaa saya taknak +mth B. bagilah arab saya B. *tape2. redha* 

jpj saya? haha lawakk. nanti kalau saya rasa comel saya update pasal jpj ea. macam mana nak hilangkan serba salah dekat ibu n ayah? ada tips takk? huaa saya rasa serba salah bila ibu tnye rsult kawan..dimana kawan2 saya tu stret a. saya takut nak pandang muka ibu. 

insyaAllah cita-cita saya tak berubah. ;) Allah tetapkan hatiku ini.

ok lah. nak g tgk captain jap. ahhh saya rindu ALLAH.  lps nangis dlm kereta td dengar lagu zikir. ouhh my.. sungguh aku rindu ALLAH.rasa dah lama tak jumpa denganNYA. 

untuk family:
ahh semua nak bg hadiah. tak perlu lah. rasa macam hadiah tu hadiah simpati.hadiah kesian. ta perlu hadiah bagai. saya okeyh je. bagi semua tu dekat nurul (my kezen). *bukan nada jeles* tapi hakikatnya. bagilah hadiah tu pada yang berhak. saya ok je. cuma perlu semangat dari semua org. itu pun dah cukup ;)

untuk kawan:
hehehe. tade pape.! saje je. muahaha korg kat rumah tu jgn risau aku kat sini. InsyaAllah iman aku kuat lagi. tadelah sampai nak bunuh diri. haha eyh ade tau budak tu ta dpt 5A dlm UPSR..dia gantung diri. InsyaAllah aku tak sampai tahap tu lagi. psst psst. 

kalau dulu..keputusan teruk tak nak cakap. tapi mungkin sekarang saya perlu hadapi kenyatan. ni bkan trial.ni bukan ujian diagnostik.tanye je dengan saya. tak perlu tanya kawan2 saya.ok? insyaAllah saya jawab. peace no war!

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam