bila belog diupdate...

bismillah,

assalamualaikum and hello! sebelum anda meneruskan pembacaan anda di atas apa yg saya akan tulis ni sila jawan salam dulu. wa'alaikumusslaam. yelah..hidup ni mesti give and take. saya doakan anda and anda harus mendoakan saya balik. mana aci kalau asik saya je doakan anda kann?! nakmo nakmo gitu..kite seri ok?

setiap kali nak update banyak je halangan! (marah ni) sambil update sambil bukak twitter..sambil bukak facebook. pastu nanti awek anta sumthing kat twitter. pakwe anta sumthing kat FB cube bayangkan camne I nak update kalo gitu?! yg awek ngan pakwe ni pon. agak2 lah. setiap kali I nak update masa tu lah nak manje2 dgn I.. hmm :| masa I bosan sume tak mo layan. sedih tahu..huu (nangis teresak esak)

lagi satu masalah. masa tu jugak lah tangan ni nak merayap dekat muka. almaklumlah..hormon saya ni bertambah setiap hari. maka,jerawat2 yang comel lote pon tumbuh setiap hari. ape nak jadilah muka ni. -.- nasib baik jerawat comel lote! dibuatnya jerawat batu! acamne tu?. bila tgn dah pegang jerawat mulalah larikan mouse bukak new tab. sbb nak cari dekat google cara-cara nak hilangkan jerawat. maka post yang saya nak update tu pon terbengkalai lah jawabnya.. anda rasa takk kesakitan hati tu!


itulah ceritanya. selain itu..bila cerita semua dah lengkap dalam kepala..dah siap rangka .dah siap plot dah siap semua jalan cerita tinggal nak tulis je..masa tulah tak on komputer. bila nak on komputer memerlukan masa. lepas dah on, bukak FB dulu..buka Twitter. akhir sekali baca msg pakwe dekat yahoo mail. dan terbengkalai lah sekali lagi post yg saya perlu update. (haha dekat yahoo mail tau! tak bole blaa)

selain itu..bila dah asik terbengkalai je post2 ni..bila hati rasa membuak-buak mahu cerita semuanya..namun tak tahu nak cerita yang mana satu dulu..ambil keputusan close tab..layan cerita korea. fed up sebab tak tahu nak tulis yang mana satu. semua berbut-rebut keluar daripada otak.

ouh lagi satu.lepas cerita 7 petala cinta dah keluar mulah semua org buat dekat status assalamualaikum cinta..wa'alaikumussalam rindu..blablabla heyy itu trademark aku ngan kawan2 lah! saje je fizo tuh tiru trademark kiteorg kan! (eh betul ke trademark cenggitu ejanye? HAHA) lepas dah sakit hati tgk status2 org cenggitu,tutup FB tutup twitter..lepas tu tertutup blog malas nak bukak..lagi sekali post saya tak terpost!

walau bagaimanapun, saya nak jugak cakap. saya still lagi comel walupun tak selalu update blog! muahaha.


nahhh! amik gamba! saya dah tgk john carter! anda? ha? 7 petala cinta? astro first kan ade..jgn bazir duit. hehehe.. kalo astro first bole tgk bnyk2 kali! huahuahua ;) tapi kalau ada yang nak belanja..dengan tapak tapak kaki saya tadahkan. HAHA

ok nanti saya cerita story morry lagi ea. daaaaaa~

muah muah :*

love yea!

ni baru edit: saya rasa trademark saya dengan kawan2 selamat pagi cinta lah..bukan assalalmualaikum! hik3! ok malu dah! sila tutup muka saya dengan penyapu gandum! hohoho

Comments

  1. hak2 sapa lar pakwe tuanku tu ye?!

    ReplyDelete
  2. ima , fizo omar la pakwe dia. spe lagi , ehek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cittt. mane main fizo omar fizo omar ni.. hakktuih! HAHA

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam