yeyeh kahwin! *winkwink*

bismillah.,


*aku kalau buat tajuk..mesti nak suspen je!*

tadi masa sarapan ngan family, sambil menonton TV nampak lah satu iklan ni. laaa yg cerita BFF tuh..kan.kan.kan. korg tgk tak? haa..gayenye mcm dieorg kahwin satu sama lain kann? muahaha cube bayangkan apa reaksi aku?

*gelak gila sambil terjatuh kerusi dan keluar air mata*

astaghfirullah..! ta baikk lahh.. adoii bile lah nak berubah perangai tu! *tampar muka sendiri berulang kali*  

tade lah kelakar tau cerita tu. ade ke kahwin ngan kawan baik sendiri. dengan kawan kita drpd kecik ? muahaha sungguh lawak! itu bg pendapat aku. mungkin ada antara korg kat sini..bnde tuh tak lawakkan..ade yg sweet..ade yg geli. depends dekat korg lah. tp bg saya..bnde2 mcm tu mmg LAWAK!

tgh-tgh gelak tu, kak ca (kakak ipar) tetibe menyelit. "eh akak pon kahwin dengan kawan baik akak." baru aku teringat dieorg kawan daripada sekolah rendah lagi. hahaha lagi lah aku tergelak. terus aku tanya..tak bosan ke? sumperr! saya tak reti lah kahwin dengan kawan baik ni. tak mencabar! *cehh poyo pulak aku!*

lepas tu mula lah aku bayangkan kawan2 skola rendah aku kahwin satu sama lain. kot2 lah yasmin kahwin dengan hazrim..HAHAHAHAHA *tolonglah jgn bayangkan!*

sekolah rendah,masa saya berumur 7 tahun..*cehh 7 tahun! ta bole blah!* saya ada kawan baik. nama dia fadzli! mana2 pergi mesti sama-sama. kadang2 tu nak pergi rehat kan..sebelum rehat tu kiteorg bincang nak buat apa. HAHA sbnrnye ade lag sorg. zainuddin kot ta silap. tp saya ta rapat sangat dengan dia. nak dijadikan cerita..rapat kiteorg tu sampai semua orang ejek la. 'husna suka fadzli..fadzli suka husna..' haa.mcm tu..aku rasa mcm krr krr lah jugak kan. HAHA naik darjah 2 kiteorg dah terpisah. aku msuk kelas budak pandai. die kelas lain.. alahh sekarang pon die dah ade awek. ==' *aku jugak yg tak laku-laku* HAHA

*ape motif aku ckp budak kelas pandai?* HAHA

so,masa darjah enam..saya berkawan dengan budak2 hot. aku tak paham la kenapa aku suke kawan dengan budak hot. daripada sekolah rendah sampai menengah. SUNGGUH! jadi kami ade lah group2 kami. (ni cerita zaman skola rendah) biasanya kiteorg tak layan budak2 kelas belakang ni. kiteorg kawan dengan kelas kiteorg je.. haha *kejam takk statement aku?*

kami rapat dengan rizwan. syazani. hazrim. nabil. benjo. amirul. haziq. nazirul.anwar.wandy perghh tak tahan! aku ingat tau. bukan senang aku nak ingat. silalah terharu! haa..budak2 ni lah kalau sampai sekarang pon kiteorg masih bersama lagi. bila masuk sekolah menengah..tak ramai sangat kawan lelaki. dieorg suka ejek aku.. *eh eh tak perlu ungkit..krr krr HAHA* 


kawan2 skola menengah pon baikk jugak. *ayat nak jaga hati semua pihak* betullah. tak kenal maka tak cinta! betul takk? yg sekolah menengah punye tak perlulah sebut nama. korg tahu tahu jelah yg mane. ha kau lah. yg tengah baca ni..haha *sengal!*


jom pekena gamba sikit!










ha! dari gamba pon dah bole nampak kan betapa akrabnya kami. HAHA seronok masa kecik2. tak perlu tahu masalah. main je keje. tapi sekarang dah meningkat dewasa. kena jaga hati semua pihak! tak boleh dah bertepuk tampar. tak boleh dah gurau2 yg merepek. dah tahu dosa pahala. *smilee*

cube bayangkan anda semua kahwin dengan kawan baik anda. hikhik3. sweeettt sgt! *mata ke atas,tangan di bahu* mungkin ada di antara kita ni tak kisah. jadi teruskanlah niat murni anda semua itu. 

TAPI..kalau dah jodoh nak buat macam manaaaa! 

p/s: gambar2 ini diambil semasa kami skola rendah dan hang out. sila jgn gelak atas keserabaian kami ;) saya post gamba ni dengan berani mati ni. *sigh*

spread your smileee
love yea!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam