privacy is privacy.

bismillah.,

tajuk kau nak havoc aje..kalah artis hollywood nyahhh! pernah tak korg bayangkan aku cerita pasal pakwe haku?! muahahaha *pakwe pon tadaa nak cite  pulak. kui3* yelaahh kot2 lah aku bukak cerita terkezuutt korg! ta sangka kann! hahaha

post ni bukan pasal pakwe I.atau tunang I atau hasben I.. ouhh mungkin lah nanti bila I dah kawin I cerita bnyk222 pasal hasben I..maybe. HAHA

tak terfikir ke kalau kita cerita tentang pakwe kite..ermm ok2 contohnye mcm nih..

2 tahun pertama..
nama pakwe saya abu. saya cayunnnkk die. die baik kalo dating mesti pergi perpustakaan. (krr krr)


5 tahun selepas itu...
karim kan suka buat saya tergelak. hari tu die bawak saya naik cruise dekat PUTRAJAYA.. cweeet ok! kiteorg mcm pelakon dalam filem ombak rindu pulak! (ehh mane pergi abu???)


3 tahun selepas itu...
esok saya akan bertunang... bakal tunang saya ensemmm sangat! yelah dah name pong pelakon.. name die tayah la korg teka..biar saya bg tahu. fizo..hoho dia lah bakal tunang sayaa!! nanti kami nak kahwin nanti jemput datang yee!


2 tahun selepas itu..
rasa berdebar pulak nak akad nikah esok. harap2 abg samat dapat sebut nama saya dgn betul. hik3!


dalam masa beberapa tahun je penuh nama lelaki kat dalam belog ni. tak rase mcm..ciss budak ni playgirl ke hape? benrcinta ngan org lain. b'tunang dgn orang lain..tup tup dpt kad jemputan nama org lain.. ciss ciss! *ayat tak puas hati sbb diri sndiri tak laku-laku.haha*


aku tak tahu lah orang lain.. banyak je org yg aku nampak die tulis belog pasal lelaki2 die. kisah pulak kan aku ngan hidup die. suke hati die lah blog die!

tapi untuk aku..that is privacy. dengan sape kita kapel..dengan sape kita kawan..dengan sape kita chat..HAHA takkanlah semua bnde nak kene hupdate kat belog aku ni kan..ermm so aku ambil keputusan msalah2 lelaki tu aku takkan cerita kat belog ini. mungkin itu cara aku. cara anda? saya tak tahulah kan. anda tulis..saya baca..saya bosan..saya berhenti baca.. ha macam itu!

setiap malam sebelum tidur.. mesti saya berangan-angan. muahmuahmuah..tak bole blah! *ouh bce doa dulu lah!*

saya tadelah berangan hoverrr sangat. just yg ringan2 je. kahwin nanti..nak sanding ke tak? aku tahu hukum die..tapi family aku..camne aku nak terangkan.. :o

pastu berangan kalau honeymoon na g mane..haha poyo pulak rase diriku ini. mule2 nak g umrah dulu lah..pastu baru g tmpat2 romantis..kih3 geli pulokss!

ermm pastu kalo aku baru lepas tgk cerita masak memasak..aku berangan nak dpt suami pandai masak. almaklumlah aku ni..pegang kuali pong jarang!

kalau baru lepas tgk cerita polis..berangan nak dpt suami polis.. kalau baru lepas tgk cerita suami die pelakon..berangan pulak nak suami pelakon..kalau baru lepas tgk cerita ala-ala kat tv al hijrah tu berangan pulak nak dapat suami ustaz!.kalau baru lepas tengok cerita yg laki uh pemain bola..nak kawin ngan pemain bola pulak..

HEW3..macam-macam. (geleng geleng)

haha..lawak lah pulak angan2 aku. macam angan budak darjah satu! aku pon tak mengharapkan suami aku muke die cam ni :





perghh gamba semua nak yang hensem je ea! haha jangan risau jangan risau. saya tahu lah saya ni tadelah cantik kiut miut muahmuah lovey lovey gitu nak dpt suami hensem2 mcm atas2 ni. HAHAHA 

*perghh yang tang ustaz don tu tak bole blahh tu* 

jadi ukurlah diri anda. amik cermin yang ala-ala muat untuk anda dan lihat dalam cermin tu. sudah bersediakah. HAHAHAHA aku taaaakkk lagiiiii! tapi kalau jodoh dah panggil2..mcm ni.. 

'husnaaa...husnaaa.. datanglah..datanglah...'

camne nak buat kan..terima jelah! *winkwink* 

p/s: aku pon tak faham post kali ni. mule2 cakap pasal privacy..pasal pakwe..dan dan lepas tuh cakap pasal kahwin pulak. lepas tu masuk pulak bab dah bersedia ke belum.. apekah?? inilah dinamakan post tunggang langgang ;)


so spread your smileee!!!!!
love yea!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam