somethengggg different!!!

bismillah.,

*ok jikalau anda ingin melihat saya menggedik gadak sila baca satu persatu ayat2 yang saya akan postkan ini. sebelum itu sila sediakan baldi untuk menaburkan muntah hijau anda ;)* 

(jarang tahu saya nak memuji diri sendiri ni. hew3! bukan jarang tp tak pernah. GAGA)


mabuhay!


hikhikhik. saya malas nak tulis panjang2 sebenarnya sebab saya tahu anda semua mesti malas nak baca tulisan saya yang comel ni kan? *da start da gedik die* and nowww we start our holidayyy!

pada hari pertama saya yang comel ini telah memakai baju kaler kuning2.. uuu tgk lah saya serba kuning bukan? nampak tak kecomelan saya apabila bermain atas tangga itu. ouhh goshhh!


kami jalan di sekitar hotel tersebut. sambil mencari restoran halal. anddd di restoran tersebut saya yang comel ini telah jumpa vongole! *yennayenna!* tapi vongole tersebut dicampur dengan white wine. so, saya tak beli ;)


ok..nmpk pakcik baju biru itu? itulah tourist guide kami ;) dia sambut kami dengan memakai baju melayu. pe kejadahnye aku pon ta paham ? --'


nampak tak saya yang ayu dekat hujung tu? nampak tak? ok makcik depan ni tourist guide kami jugak!. dia ni kakk kepada baju biru td. family punye business la ni. ok sape yg nak pergi filipin and mencari tourist guide muslim bole con8 dia ni. mintak kad dekat saya. yelah islam at filipin kan minority.


naik kereta kuda jalan2 dekat intramurous. it's like kota A'FAMOSA dekat melaka lah.  andddd tolong lah jangan jeles! saya dapat jumpa jose rizal (khose rizal). OMG masa f3 dah la saya minat dia. sebab gmba dekat buku teks mcm hensem je. sekali saya jumpa dia..korg ade jumpe leftanan adnan? ade? ade ? 


ha tu lah. tak percaya lagi! siap dpt tgk buku noli me tangere lagi! siapa ingat lagi dalam buku teks sejarah tingkatan 5?! takkan lupa kot sejarah filipina! sepanyol menjajah filipina! come on guysss! jose rizal act is a good man. he loves philipine very much much much.

bak kata org filipin..

"spanish came to philipine bring religion which is kristian.
      america came to philipine bring education anddd 
             japan came to philipine bring bomb!"

ahha. dekat tanah melayu pon mcm tu jugak kan?. how cruel they are! grrr >,<


aku menyampah betul bila aku tgh dgr cerita pasal sejarah2 ni..then ade yg mengganggu utk mengambil gmba. tahulah aku ayu hari tu. jgn amik bnyk sgt gmba i. malu lah! then..ade plak makcik2 ni suro i amik gmba dieorg. dah la tgh semngt dengar pasal cerita hidup jose rizal! aduhh panas betul!



meet my jose rizal. dia tadelah tggi mana. 5 kaki 3 je. 


nampak tak budak comel ni tnujuk peace di bawah sunset! aww aww --'


daripd kecik lagi aku ta dpt nak memahami apa yg org cuba dgr dari dlm cengkerang tersebut. aku tak dpt dengar pape pon! tolonglah bagi tahu! bukannya dpat dengar lagu ponggg!

*ouh ouh tgk kasut baru titeww yg comel itu* comel itu referred kpd sayaaa *smilee!*


setelah saya menggeletar mengkonfesskan diri dlm post ini, saya pon buat muka ta tahu malu tgkp gmba dengan pakcik2 ini. dah lah dgn slumbernya tarik pakcik2 ni utk b'gmba. nsiblah kumpulan aku sume makcik2 je. MUAHAHA *lepas tu tgn mmg menggelatar abis la*


ok saya tahu gamba ni tak berapa ayu sangat. ermm makcik2 tu lah kacau saya! dia kenen2 kan ngan budak sebelah ni. segan lah! nasib budak laki tuh tak faham bahasa malaysia! kalau tak lagi segan lah. umur dah la sama. dah jumpa dah dekat FB. tapi saya rasa ta payah la add. kang ta pasal ayah aku mengamuk pulak menjalankan perhubungan jarak jauh. HAHA


ha nak tgk kenapa saya sering menjadi perhatian di sana. sebab saya paling muda! HAHA kelakar tau ikot rombongan cik kiah ni. dgr dieorg berpolitik lah. bergosip lah..shopping lah. kelainan. selalu dgn kawan2 je. HAHA

anddd the end. salamat po ;)

love yea!

Comments

  1. maira da jadi geng tetap rombongan cik kiah~~
    pasnie korang lwtan smbil belaja kat mne plak ??
    huhu :3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam