happy birthday guys!

bismillah.,

kepada siapa2 yang menyambut hari jadi pada 29/2/2012, selamat hari jadiiiii! semoga dirahmati ALLAH. jangan salhkan ibu yang mengandung yee. HAHA seronok pe sambut hari jadi emptahun sekali.

rasa macam princesss! sbb org jarang sambut birthday kita, lepas tuh dapat sambut empat tahun sekali je, tak ke macam princess??! HAHA *tak abih2 aku ngan princess*

keuntungan pada org sekeliling pula, hadiah pula akan di beri empat tahun sekali..wohooo kenapalah aku tade kawan or family yang sambut hari jadi emptahun sekali ni. -.-

hahaha. jap nak tergelak jap. hehehe. saya masih lagi tak puas hati dengan orang yang kawin dengan kawan baik atau yang sama kelas. atau apa-apalah. hik3. *tak abis2 lah --'*

terbaca belog die ni ha..> diary rindu < tu yang tergelak sorg2 tu. ok abaikan. HAHA

tade benda lagi nak cakap sebenarnya. nak wish birthday je. HEW3. hehe nampak tak blog saya yang comelss ini? saya rindu zaman tadikaa! waaa..template ni aqil yang pilih tau. HAHA

pengumuman!

siapa ada buku hijab sang pencinta yang laksamana sunan tu, dan dia tak nak dah buku tu, boleh lah dermakan kepada saya yang comelss ini. saya ni jarang ke kedai buku. bila pergi kedai buku je buku tu dah habis. terbantut lah koleksi saya. huk7 ;( tolong ea *mata merayu-rayu*

okeyh kawan2! jangan lupa sentiasa beristighfar! da~

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam