kita tidak berhak menghukum..arggg stress!

bismillah.,

*moga apa yg akan saya tulis ni takkan sakitkan mana peraasaang!* pheewww..*kesat peluh dekat dahi*

ouch first of all..sepatutnya hari ini bukanlah hari mengupdate blog,tapi gayanya macam terpaksa diupdate. HEHEHE..

saya tak tahulah nak cakap apa. hahaha tertipu taakk korg?! mesti semua berdebar-debar nak baca kan? hehehe. sebenarnya tade ape pon nak tulis. just nak bagi tahu saya sihat dan alhamdulillah saya hidup lagi..walaupun selalu berselisih dengan lori2 besar di tengah jalan! *huh..tariiik nafass..*

daripada saya risaukan perkara2 yang tidak perlu dirisaukan..baik saya layan running man. boleh tengok gary..arghhhh stresss! HAHA

ouhh untuk kes "itu" pula.. saya tak mahu mengulas. almaklumlah..belog saya ni bukan private. takut kalau sesiapa baca terasa hati pula. jadi saya mengambil keputusan untuk mendiamkan diri supaya tidak menyakiti kedua-dua belah pihak.

*cehh gaya mcm ambil tunang org jee =='*

apa-apa pon.. wahai sahabat2..ingatlah.. kita tidak berhak menghukum. let bygone be bygone. jangan kenang kisah lalu. mungkin ada cerita lain di sebalik sebuah cerita. kita semua tak mengetahui sejauh mana hijab ALLAH bukan ? seperti yang saya pernah tulis..

kita tidak akan tahu sesuatu perkara jika kita:
mendengar tanpa melihat
dan
melihat tanpa mendengar.

spread your smileee! ;)
love yea!

p/s: arghhh stresss! mereka semua, saya sayanggg! 

Comments

  1. haha stress ! Gary :) aku suke bile die wat kat Jessica SNSD tuh , tgok dah episode tuh? teehee :D

    ReplyDelete
  2. tengokk lah pasal! tu yg aku tiruuu tuh. HAHAHA stresss!

    ReplyDelete
  3. cunaa , kan kau tulis kat tepi tuh ; mencintai awak tak semestinya saya harus memiliki awak kan ? cukuplah dgn saya mendapat pahala jihad ;)
    kireny berjihad dlm hal neh pun dpt pahala yeh? *sy curious, sy tak tawu T.T

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam