post cepatcepat + huru hara

bismillah.,

ini adalh post cepatcepat. bermakna saya perlu tulis cepatcepat dan beredar dari komputer dalam masa 5 minit .

1) saya bertekad untuk masuk tingkatan enam. ermm insyaALLAH . result saya pon mcm harhar je kan! hehe tapi sape na bg nasihat dipersilakan. bukannya tekad sangat pon. ikut keadaan lah! MUAHAHA

2) internet rumah saya dah okeyh ;)

3) jangan sesekali melawan cakap ibu dan ayah. ALLAH bg balasan terus kat dunia ni je! nnt2 saya cerita ea!

4) saya dah panda shopping sendiri2. tp kene ade kawan lah. kalau nak msuk fitting room pon kene sama2! ok sikit2 lah untuk belajar berdikari kan! HAHA

5) mulai sabtu esok 4/2/2012 sehinggan sabtu due mggu lg sehingga 18/2/2012 saya sibuk. jadi tolong lah jgn buat aktiviti yang menyerokkan. tapi 12/2/2012 saya free! HAHA

6) sambut maulid dekat negeri orang ? ermm rindu smakl!

7) ok saya tidur dengan ibu semnjak dua menjak ni. hehe ayah saya tidur bilik saya. sebab saya takut hantu. tp saya takut ALLAH. ok nanti saya ulaskan ea!

8) saya sayang awak semua ! muah muah

love yea!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam