husna luna

bismillah.,

alahaii..apelah aku nak buat malam ni sementara nak tggu pukul sebelas. *sigh*

dekat meja makan... (ade ibu,kak ca and kak rahmah)

me : td kan kak rahmah join adik tgk running man! lawakk gile! HAHA


kak ca : running man? apekah? yang akak tahu captain2 tu je.


me : pffft. -.- captain uh setiap hari isnin ngan selasa malam. running man hari jumaat petang. malam ni tak tahu nak tgk ape. tv3 dah la bosan. 999 *sigh*


ibu : tgk lah HBO,Max cinemax ngan fox movies..mesti bnyk cte best2.


me : sume tuh adik dah khatam dah...

yang tak khatam pun tggl yg 18sx. perghh cerita2 18sx tuh memang perghh lah kan! ape dieorg ingat sume yg berumur 18 ni dah ada pikiran matang ke? memang lah kat negara omputih sane uh 15 pon dah macam 20 kan..tapi dekat sini..kat dalam rumah ni..kat dalam bilik ni.. huk3 sadiss sungguh budak yang tak matang-matang ini.. :( *meraungraung*

jadi saya mengambil keputusan untuk membaca buku. ermm nak sangat kongsi buku yang sedang saya baca tetapi malangnya,sadisnya...(err buku ni bukan 18sx ea) tak mencukupi lagi. semua dah lengkap dah cuma tertinggal satu je lagi bahagian tengah yang belum lengkap.

perghh banyak betul siri buku ni. saya rasa lepas yang kelima ni pun ada sambungannya. HAHA dan di dalam buku ni lah saya dapat nama husna luna! comelll kan? ahh saya terasa comel pulak! sebab luna dalam buku ni pon comel! ada sayap gitu! (ooppss tak bole cerita lebih2,nnt saya cerita ok!)

buku2 ni memang banyak mengajar saya erti keimanan dan taqwa!.

macam dah panjang je post ni..tapi saya nak teruskan jugak penulisan saya yang comel ini!

tiba-tiba,saya teringin jadi super super super power!!!! HAHA rindu zaman dahulu kala, di mana semua org (tadelah semua org) memanggil saya power!. HA.HA.HA. rasa macam bila dieorg panggil banyak2 kali..kot2 lah satu hari nanti aku jadi superpower..ok dah mula berangan!

saya nak pergi pavillion..nak cari baju2 super power saya! malangnyaa, saya mendapati baju2 di sana agak mahal dan memerlukan pengorbanan. (dalam PAVI kott..mane tak mahal) tapi dengan semngat yang cekal, saya mahu gagahkan diri juga pergi ke sana untuk melihat-lihat dan berwindow shopping. kalau ada rezeki saya belilah. kalau tade..terpaksalah pergi ke jalan tar. cari yang krr krr punye..haha

ok! sampai di sini saja penulisan saya yang comel ini. saya minta diri dulu! jangan lupa selawat kepada Rasulullah yeee ;)

love yea!

husna luna ;)

Comments

  1. weh , jalan tar manada superman ah :D ko nak cari bek yg elok punya. ak dh suh cari kt bodyglove OU taknak , cari kat mid ke. harga baju biasa lah. pavi myb mahal sikit. kuikui =p

    ReplyDelete
  2. tade ke kat jalan tar? sedihnyeee! kau tipuuuu ea?!

    haha tggu kau balik ahh..pastu baru g OU ngan mid. hahaha ;D

    ReplyDelete
  3. aku pun rondu nk sebut power tuhh...ahh! hari tue mimpi ko ngmsomebody nikah..lawak..bgun tidur trus aku gelak2.

    ReplyDelete
  4. haha. bahaya lah kau ni. ade ke gelak! org bce doa bgun tdo..pfft -.- kalo somebody yg kau mimpikan tu baikk..hehe doa jd kenyataan tau! HAHA *gedik pulak*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam