hati kita hanya ALLAH yg tahu ;)

bismillah.,

*post bg sape2 yg faham* .sekian terima kasih.

saya hanya ingin berkawan dengan semua orang. betul tak tipu! tade perasaan lain yang melebihi kawan semata-mata.

suke2 masa sekolah rendah mahupun sekolah menengah saya dah buang jauh2 da. lagipun masa tu bukannya saya minat seseorang tu dengan betul atau dengan ikhlas. itu hanya main2 saja. dan semua orang tahu benda tu. biasalah siapa tak kenal husna dulu kan.

suka sangat buat kerja bodoh. suka sgt memalukan diri. jadi tahun baru ni. saya nak jadi seorang yang matang. seorang yang berkawan dengan semua orang. *walaupun gaya saya tak matang*

tolong lah jgn salah faham. bukan sorang je saya tegur. orang lain pon saya tegur. kawan2 lama pon saya tegur. yang tak pernah saya tegur pon saya akan cube untuk tegur. berilah ruang kepada saya untuk berkawan dengan anda semua.

berkawan biar beribu berkasih biar satu. yg 'kasih' tu haha saya baru 18. tak enjoy lagi dengan kawan2 ni. ok?

jd saya mengharapkan agar semua orang jangan salah sangka ats keceriaan saya dengan orang yang kadang2 saya tak pernah tegur pon. sebab saya hanya ingin berkawan. sekian terima kasih. ;))

dan saya tahu puteri2 20 gen esp dorm e ngan paris pasti memahami saya. i laaappp u lah!

spread your smile!!!!!!! ;)

love yea!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam