saya rasa saya dah besaaar! *jerit tgh laut*

bismillah.,

ape kabar? ahh soalan klise la. ermm tgh buat ape? ahh klise jugak. nak dgr  cerita tak? ahh tade org jawab. moh le kita pegi perenggan seterusnyaaa...

hari ni hari kamis. hari kamis hari ni bertarikh 26/4/2012. hari ni saya jalan sorg2. saya tahu semua org pernah buat. sebab saya tak pernah buat lah saya macam jakun sikit. jadi bila saya jakun..saya tulis ah dalam belog saya. sebab saya rasa belog saya tempat saya meluahkan rasa jakun saya.

disebabkan semua rakan2 saya ade hal yg tiba-tiba, maka saya pun berjalan seorang diri. takkan saya nak paksa kawan2 pulak. aishh ta bayikk! nanti tade sape nak keluar lagi dgn saya. bergeraklah ke KLCC hew3!

pergi solat. and beli tiket wayang. wuwuwu. mula2 saya mcm tak berapa pasti tau. takut ah nak tgk sorg2. then saya bertekad! walau apa pun terjadi..hari ni saya nak jugak tgk lockout! hew3. comel kan?! ehh?

lepas beli tiket saya gerak jumpa kwn2 saya yg kerja dekat situ. dieorg break. jd saya makan lah dgn mereka. weee :) lepas tu saya terpaksa tipu mereka..yg saya tgk dgn kawan. kwn sekolah mnengah. hihihi dekat kwn skola menengah pulak..saya ckp saya tgk dgn kwn skola rendah..hihi

saya tak nak dieorg risau. halla halla..dieorg tak percaya sgt. I kan princess. *sapu bahu* utk ibuayah pulak..saya tak kol. hew3. berani mati kan saya. tahu dah!

bilah da abis makan,saya kata dekat kwn2 saya.ok lah aku grak dulu..kwn aku dah tggu kat atas. hehehe naik atas terus masuk. mintak2 lah tade spy. *konon ade org nak ikut la*

duduk dalam tu sampai pukul 4.15 hahaha cerita tuh best! mungkin bg certain org bosan. tapi bg saya best! dgn laki tu suka buat lawak lagi. annoying tahu! hahaha. saya bagi ermm 3-4 bintang ah. nanti tgk la. kalau tak nak tgk pun tape :)

lepas tu gerak g parkson. ok. jgn tak percaya. saya sesat masa nak cari parkson. saya rasa saya dah tawaf satu bangunan klcc tu dah. lepastu saya pon tweet..tnye mana parkson angkat je muka dari fon, eh parkson dpn aku lah. hew3. ape lagi masuk lahh!

masuk2 je dah dekat tempat budak2. senyuman aku tayah cakap lah. macam keputusan spm stret a weyhh! lebar! jalan depan sikit nampak teddy bear. ouhh mann! mana pororo ni. angry bird bnyk gilaa! carik satu-satu..tiba-tiba...

saya nampak dekat satu rak tu. dari atas sampai bawah..ouhhh! heaven! ahhhh pororo daaa! haihh ape lagi. dah la mmg tade org pon kat situ. melompat buat chicken dance lah aku! lepas tu dah rambang mata dah. halamaak. nak beli berapa nih. grrr >.<

pergi kaunter bayar. mak aihh rm99.80. sori lah kwn yg sambut befdey. baru ingt na beli hadiah..tapii hikhikhik

nak keluar parkson tu satu hal.. saya sesat jugak! memang dari kaunter bayaran tu saya jalan..sampai lah dekat kaunter bayaran tu balik. tak jumpa2 pon jln keluar. dgn kesungguhan yg ada. akhirnyaa saya jumpa jalan keluar.

turun bawah solat asar. lepas tu gerak pergi tren. lalu dekat kedai air..kedai aiskrim.kedai rotiboy..kedai cake sense. ouh my ouh my. tak nak keluar duit dah. 100 aku melayang mcm tu je. tapelah I kan princess. so patung2 I kene mahal. *sapu bahu* -.-

balik2 tu. kene bebel ngan ayah..eh bukan bebel..ermm mcm ni..ni sbb mak aku gtaw ayah aku. ermm ibu ni tak leh simpan rahsia! (mcm aku)

ayah: adik g sorg2 je td? mna kwn2 adik yg lain?

me: ermm semua tiba-tiba ade hal. adik na sgt tgk cte tu. adik g lah sorg2.

ayah: hisyy bahaya masuk sorg2. tu adik masuk ngan pakwe ke?

-.- tot tot tot. ayah..kalau adik ade pakwe..adik tak tgk wayang sorg2. aduhh ayahh. haha somel kan?


tadaaa! meet pororo and harry! hew3!

tiba-tiba mcm seronok jalan sorg2. patutlah kawan2 saya suka jalan sorg2. tapi mcm awkward sikit ahh..ha kau..aku kan bising..sekali bila tgk wayang..bila g solat..bila g mana2 la..terpaksa diam je. yelah kalau aku bising kang..org cakap aku gila. hahaha

the end.

p/s: kawan2! have fun esok! jgn lupa saya! amik gmba bnyk2. tunjuk kat saya. ! hew3! selamat pergi dan baliiikk! .*mcm nak g luar negara je*

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam