post utk diri sendiri dan seangkatan dengannya.

bismillah.

selamat pagiii!! *buat2 ceria* bangun pagi > solat > amik fon > buat ape yg patut. >borak dgn ena > tiba2 sean tegur. masa amik fon tu dah sebak sbnrnye. > buat tak endah. tiba2 ena ngan sean ngadu sume. lagi rasa sebak!

gadoh ngan aqil -.- > ibuayah pergi kerja. > baca ena punya tweet > tersentap jugak.(hidup aku kan mcm hidup dia jugak). >aqil masuk bilik tiba-tiba > nak lagu Insya Allah -.- (org tgh sedih2 kau mintak mcm2 pulak!)

layan je lah aqil tu. nnt dia melalak bising tahu tak! mengalahkan perempuan! > tiba-tiba TERmenghayati pulak lagu tu. apapun terjadi pasti ada hikmahnya. peace and smileee!

p/s: aku musykil sekarang dengan jantina aku -.- erghh >.<
p/ss: jgn sedih2 eh ena..nanti aku sedih jugak. aku kan tak boleh tgk org sedih. (tangan di bahu mata ke atas)

uishh pendeknye post aku. hebakk!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam