entry berpoint.kalau bosan,bole baca ;)

bismillah.,

hew3! hai! *lambai tangan* seghonok pulak update bnyk2 kali ni. korg selalu ke..eleehh jarang kann..contohilah I..*sapu bahu*

ermm..wayang awak semua ape cerita? hikhikhik..wayang saya dalam keadaan sihat. lagi2 bila dah hari-hari ada kelas. memang kalau I anak raja..hari-hari I g tgk wayang tahu! erghh cerita ni..saja je keluar masa I dah abis sekolah..abislah duit I! 

lepas tu..saya rasa saya rindu dengan bebigurlzz sayaa! siapa bebigurlzz saya angkat tangaannn! yeayyy! awak2 lah! hikhik..comelnye ! eh?? yela..sejak kebelkangan ni..asik keluar dgn kawan skola rendah je. tiba-tiba tadi saya rindu dgn bebigurlzz pulak. hisyy saya ni mcm2 ahh! haha. lagi-lagi..saya tak dapat jo-in sunway jumaat ni. rasa rindu tu membuak-buak. huuu saya takut na ckp personally dgn anda semua. sbb nnt kalau saya ckp..korg mesti sedih..sebab I ta dpt jo-in. ehh? perasan pulak. hihi tapi saya tahu..sume rasa cenggitu kan! jangan tipuuu..tak baikk!

tape2..nanti saya jo-in yg dekat2 punya eh. saya ni leceh sikit kalau nak pegi jauh2. bukan tak bole..bole. tp tang balik tu. saya tak suka rasa debar-debar..tahu tak mcmne perasaan tu..alaa perasaan yg kita takut nnt ibuayah marah..faham?. errmm cenggitu ah. saya sebenarnya tak terkongkong..cuma kebebasan saya ni ada batasnya. contohnya..

1)saya tak boleh keluar rumah lebih pukul 7. maknanya sebelum maghrib dah ade bersama ayah atau ibu. kalau dulu sebelum kol 5..sekarang dah besar sikit..sebelum kol 7 ah. hehe

2)kalau nak keluar kena bgtahu sape yg ada. perempuan ke laki..kena mention nama sorg2. kalau ada lelaki..ermm mcm payah sikit. sbb nnt ayah ingat aku bawak pakwe. aku pun musykil..sepanjang 18 tahun aku hidup..entah sejak bila aku ade pakwe pun ta tahu.ayah ni -.-

tapi kalau rizwan..nabil..syazani..hazrim..ayah ngan ibu tak kisah. saya pun tak tahu kenapa. saya rasa ibu ngan ayah nmpk dieorg mcm perempuan kot. badan punya lah tough ibuayah bole ckp mcm prempuan? ermm. eh maaf kalau tak kenal 4 org ni..saya mmg suke capub nama org dalam belog saya. heee :D

3)setiap 4 jam saya mesti kol mereka. kalau tak 4 jam pun..ermm mesti selalu kol la..kena bgtahu..saya dekat mana..saya tgh buat apa..makan apa..dah solat belum..hahaha comel kan ibuayah aku?

tiga perkara nilah aku kene ikut. hew3. sebenarnya ibuayah tak tetapkan pun..tapi entah.aku dah terbiasa ikut perkara kat atas ni. kalau tak nnt aku debar2 ataupun takut kene marah. tp sebenarnya tak kene marah pun..ikut mood mereka lah..hehe 

tadikan..saya keluar..tayah ckp tadi ah..hari2 saya keluar.hihihi..family saya tak kasi balik rumah awal..sebab kalau balik nanti asik gado ngan aqil. ape boleh saya buat? ronggeng ah. haha lepas tu..saya buatlah perkara2 bodoh..mcm makan dengan comot. ataupun tegur org yg ta dikenali..ataupun apa2 yg boleh memalukan kwn2 sekeliling saya lah. hew3.

lepas tu dieorg cakap kalau ada syazani mesti kene fire ni.. huaa..saya takut ouh ngan syazani. die tu kan.die tu kan..mcm taiko..eh? hover pulak aku. dia baik..tp dia tak suka prempuan2 yg selekeh mcm aku..faham tak? yg suka buat kerja tak senonoh. hew3. nasib baik skrang dia kat amareka..so bila hangout..dia takde lah. hew3. selamatlah saya. pheeww *kesat dahi*

dua perkara yg sgt besar different dia..kalau keluar dgn bebigurlz dan bestfren lama. 

1) kalau dgn besfren..set tempat..set masa. ok dah go on. kat sana baru fikir na buat apa. kan saya pernah ckp..keluar dgn mereka ni unpredictable sikit. ckp malam tu nak tgk wayang. alih2 pegi sana..main boling.ha mcm tu lah contoh dia. pahe dok?

kalau dgn bebigurlz pulak..kene set tempat..set masa. dan set bnda apa yg nak dibuat. kalau tak nnt kami membuang masa. kau tahulah kami ni kan..mana bole b'jumpa.hew3. b'ckp/b;borak je dah makan masa 3 jam. ataupun lebih. tgk keadaan semasa la..kalau ada cite hot..ermm 4 jam.hahaha

2) kalau keluar dgn besfren..kene jd matang sikit. tp saya selalu je ngan perangai saya. sebab seperti saya kata tadi..syazani tade. tapi kalau ada syazani..erm erm erm mungkin saya sopan sikit+diam sikit. KOT. kalau tak mesti kene ambush ngan dia. huk3 :( waa sedih la.. dari dulu asik kene marah ngan laki..huaa wa cuak ah cenggini! hew3.

kalau dgn bebigurlz..semua perangai mcm aku je. copy paste ah. cume mungkin ada yg bertamadun sikit. sikit je. hihihi. kalau boleh tengahtengah KLCC tu kiteorg melalak. surau klcc tu kiteorg buat tempat lepak. eskulator kat klcc tu..kiteorg buat mcm bapak kiteorg yg punyaa. ha nmpk tak? wayang tu..kalau bole bising..mmg kiteorg bising kat situ. mana kisah dgn org kiri kanan depan belakang. nmpk tak tak bertamadun kami tu? hew3.

love yea!.

eh amik gmba modelzz nih! naah *campak*

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam