entri tidak bergambar

bismillah..

akhirnya mggu yg dinanti-nantikan berakhir sudah..wuwuwu

terima kasih kepada anda2 semua yg telah:

~dtg ke rumah dan memeriahkan hari2 saya :)

~lepas tu tolong jagakan aqil dan layan kerenah dia :)

~lepas tu layan perangai saya :) lepas tu tidur malam sama-sama macam dekat asrama :)

~bangun pagi2 buat bising lepastu saya yg takut anak buah terjaga :)

~buat saya eksaited pagi2 buta sebab MR. D dtg rumah saya mcm nak masuk minang :) ehhh? hahaha aqish baca ni matikk aku. *lari nyorok dlm almari*

~makan chipster malam2 sambil tgk 3 temujanji walauun saya tak suka piere andre dan sampai dah habis lah kat astro first saya tak tgk2 pun. :)

~gosip gila2 pasal crush masing2.yg dah ngantuk pun boleh segar BUGAR balik.

~makan pop ice yang saya buat..pop ice mangga! :)

~kacau mamat indon dekat fon lepastu gelak gila2..(punyelah hensem mamat tu..kita pggl indon) pfft

~buat saya semangat kemas bilik walaupun saya tahu tak guna saya mengemas :)

~seronok bila tgk bilik bersepah-sepah rasa mcm ramai gila dalam bilik..yg hakikatnya mmg ramai punn.

~makan aiskrim tgh2 malan dekat halaman rumah sbb nak tggu semua sampai.

~tidur dua jam je sebab teman anda semua bersiap.

~nangis sama2 sebab sume org imkeda pandang kita.

~ape lagi ek?hahaha

segala kekurangan yang terdapat dalam rumah ini..sama ada sengaja atau tak disengajakan harap dimaafkan ;) rumah saya bukanlah macam palace walaupun hakikat sebenar saya seorang princess..ehhh? hahaha

ouhh saya dah masuk eng klas..start mggu ni, huahuahua. macam telakar je. sebab kami belajar dengan org2 Iran. tau jelah saya ni. kalau jumpa mamat hensem macamne kann. hikhikhik. rasa mcm jantung ni berhenti lepas tu tangan terketar-ketar..lepas tu segan gila nak jumpa. *eh kim hensem ke?* musykil pulak.hahaha

nasib baik lah kwn saya ni rajin melayan. hehehe terima kasih awak2 semua. I terharuuu! nanti kalau kita jumpa Kioumars lagi..kita malu2 kucin lagi ea..hehehehehe *senyum gedik*

ermm ada gamba! banyaakk sangat! tapi disebabkan tajuk entry ni 'entry tidak bergambar' makanya gambar2 itu akan saya letak selepas post kali ni yee. nak gambar Kioumars? sabaaa.. hehehehe

*org Iran ni nama je muslim..tp sebenarnya makan pork and minum arak jugak. ermm satu informasi baru utk saya. ni org Iran tu yg cerita sendiri. hik3. kawan Iran pun boleee~ * jd babai Kioumars. kita tidak ditakdirkan bersama.!!!!! *jerit tengah pulau*

ok lah! sampai sini je. dadiduuuuu!!!!! muah2!

love yea!



Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam