WAYANG.

bismillah..

ermm sebelum tu, saya telah mmbuang post sebelum ini. sebab post tu mcm wordless gilaah. jadi saya buang ahh! HAHAHAHA ouhh kalau na bb pin saya ade kat page about me. check it out! *tak abih2 ngan BB die..-.-* hehehe

ermm sekarang,sprti yg semua sedia maklum..saya hanya duduk di rumah dan menternak lemak bersama anak2 buah saya. dah masuk 4 bulan dah sejak saya menetap 100 peratus di rumah ini. jadi, bila na masuk U nanti mungkin culture shock sikit kot. pape pun..all the best for me.. gah3!

jadi utk mengisi masa saya yg banyak ni..saya sealulah pergi menonton wayang. kiranya saya dah jadi hantu wayang lah ni. haha. ada satu hari tu..dalam satu hari saya tonton 2 cerita. sedap2 je dgn kuasa yg ada pada saya..kalau cerita tu ta memuaskan hati,saya keluar..HAHA sungguh sopan. duit pun tersimpan. -__-

jadi selepas ini, saya akan buat seberapa bnyk research sebelum menonton sesuatu cerita. bagi saya..kalau tengok cerita melayu tu mcm rugi sikit lah. yee saya sekarang ni hantu wayang. tapi kalau cerita tu kena dgn tekak dan selera saya lah. cukuplah 7 petala cinta tu jadi filem terakhir saya tonton kat pawagam. kiah3. boleh tgk kat astro first kann?., (masing2 ade citarasa t'sndiri.jgn samakan saya dgn anda. peace :D )

ok meh saya listkan cerita2 yg saya dah tengok. mungkin dari sini anda tahu genre kegemaran saya. KAH3. jd kerja pulak kan korg nak bce list2 aku. tp kesah pulak aku. baca jelah! HAHA

ermm..tiba-tiba terlupa pulak. seriusly tak tipu..alaa..ok2 yg saya ingat lah..avatar..john carter..hunger games..percy jackson and blablabla..(tajuk pnjg sgt) tron legacy..and yg seangkatan dengannya.

dan saya rasa utk kisah2 cinta atau yg bergenre romantika..saya tak layak utk tgk. KAH3! *drumroll* cerita2 yg saya nak tgk...tadaaa~

wrath of the titans!


ni sambungan kpd clash of the titans. ermm tapi tapi kalau kita tak tgk pun pita boleh faham kot. cerita ni ala-ala cerita percy jackson tu. yg ada dewa zeus..posseidon and hades. ada anak separa manusia dan separa dewa. boleh pulakkan dewa2 ni bergaduh dgn manusia. haha (aku dah tahu cerita ni merepek tahyul kejadahnya..tp still nak tgk jugak!) 

cerita yang kedua! *drumroll lagi* mirrormirror!


alamaklumlah..budak pra matang..memang suka tgk cerita2 cenggini. HAHA. 

cerita ketiga! my way! 


ni cerita korea + jepun. cerita perang2. ada org kata cerita ni boleh tahan jugak ahh mcm final destination. tu yg buat debaq jantung tu weyhhh. HAHA.. sebelum tgk cerita ni..penakut2 darah sekalian,marilah kita bawa bantal busuk kita sekali yee ;)

cerita yg keempat!


avengers! aku kan suka superhero2 nih.  jadi tak mustahillah kalau aku tgk cerita ni kaann?!

kelima!


saya pun tak berapa pasti ttg cerita ni.  tapi gambar and tajuk dia boleh menyelerakan aku utk tgk! jadi saya ambil kputusan utk tgk! HAHAHA 

buat masa sekarang ni itu aje. tak tahulah lepas2 ni. maklumlah..pelakon2 nak makan apa kalau tak berlakon kaan. apa2 pon..diingtkan sekali lagi..selera saya tak sama dgn selera anda. saya suka genre2 yg macam atas2 nih. mungkin anda suka yg romantik ke..yg seram ke..yg lawak ke..so..ikut selera masing2 wokeyhh!

ermm mcm nak pergi tgk titanic 3D tu..tapi mcm rugi je. sbb saya dah tgk cerita tu. cuma dia jadikan bnda tu timbul je. lagi pula, (cehh mcm krgn!) saya tak minat romantik sedih ni. nanti saya meleleh..HAHA
tp tgk dululah.kot2 tergerak hati nak pergi..hehehe

ok sampai sini aja. 

love yea!

ouhh sebelum tu..nak bgtahu..mak saya dah bg green ight ok kalau nak pergi tgk wayang. maklumlah dah ade lesen yee.(duit pon pakai duit sendiri..sbb tu green light..kalau takk yellow lahh.) HAHA jadi siapa2 yg nak pergi dan tak ade kawan tu..jmput2 lah saya ye ;) 









Comments

  1. meh meh blanje aku tengok wayang !
    HAHA !

    ReplyDelete
  2. mmg aku yg kene belanje..haha kau lah belanjaaa!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam