BBM

bismillah.

bosan. lepas tgk running man episod 41 tadi..ta tahu nak buat ape dah. smntara nak tggu zohor masuk..meh saya manja-manjakan belog nih dulu. HAHA

ouhh sekarang mcam dah ramai je pakai BB. tahu BB ? alahh buat pencuci muka lah.. blackberry. kau org nih pakai masa2 aku nak menjual..HAHA saya ni buta IT sikit. jadi kalau saya pakai henfon ha yg tak keluar kat pasaran lg pon.sama jugak. yg saya tahu telefon..message..tgkp gmba.

nikan pulak sekarang ade BBM lah..whatsapp lah..org download tu..org download nih..ya ampunn..ape bnde pon aku tak faham. haha. cari manusia2 yg nak beli..tp sayang lah pulak. sebab ni ayah yang bagi. (bukan hadiah rsult SPM. harap maklum)

untungleeerr tahu semua benda tuh. muahaha. lepas ni saya try tanya org dekat kedai tu ea. jap2. kalau nak g tnye kene g kat kedai BB ke kedai maxis? haa..nmpk tak kebodohan mengenai phone kat situ..tp tu prtanyaan betul2..bukan main2. harap maklum.

lepas tu..bile bbm saya dah boleh gune..saya sebarkan bb pin saya ea..haha saya kan poyooo! muahahaha. almaklumlah gaya org kampung masuk bandor. haha

tapikan tapikann.. hari tu kawan2 saya dah godek2 dah henfon saya..sampai melayang ahh rm1. tp tak boleh gune pon. mcm mcm mcm nak campak pun ade..hehe taak lah. saya tak kesah. asalkan dpt telefon pakwe. muahahaha.

ok lah..zuhur dah masuk..saya chow chin chow dulu. spread ur bb pin!!!! eh silap!

spread ur smileeeeeeee! muah3 :* campaaak gmba satu!


Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam