banananaaa

bismillah..,

saya rasa dah seminggu ayah saya tak beli pisang. selalu ade je buah pisang kat dapur tu. kalau saya malas mkn jajan..boleh lah gigit2 pisang tu..(cehh amalan gaya hidup sihat ni..) ok lupakan pasal pisang dan seangkatan dengannya.

haaa! saya nak cerita yang saya masuk game hunger games!! sila jgn jeles..walaupun saya memang nak buat anda semua jeles :p bberapa hari/mggu yg lalu.. saya dan makwe2 serta pkwe2 telah pergi ke sunwayy! yeaayy!

bukan apa..bila kami rasa kami nak jadi ala-ala golongan bangsawan sikit..kami pergilah main dekat sunway. kalau poket ala-ala nipis tu..hehe dekat2 KL udah ler. *sapu bahu tanda berlagak*



jadi dgn berbekalkan duit syiling yg banyak dlm beg..serta sarung tgn..stoking dan juga telekung..ayah saya hantar saya naik LRT..wohoo. bukan apa. kang tak pasal2 g sana nak main ice skating. I malas lah nak beli sarung tgn baru. hehehe. keluar dgn mereka ni unpredictable sikit. dan saya suka! ouh pasal suka dan tak suka kita buat dlm post lain ea. HAHA duit syiling puak..tetiba dibuatnya nak beli token tak boleh pakai duit krtas. saya ada duit syilinggg! *sapu bahu* stoking puak..kalau nak main boling. tayah pinjam stoking org tu. nnt ada ketuat! eeuww *sapu bahu*

lepas dah sampai je sunway..tggulah sipakwe pulak dtg. (pakwe = boyfriend = kawan lelaki)  sampai je..kami terus pergi pizza hut! nyomnyomnyom! makan time! nak order tu ambil masa 15 minit. -.-

bila mknn dah sampai pulak..mcm bnyk gilaah! sape nak mkn ni? sume tunjuk saya.(hehe sbb td aku yg beriya order semua!) bosan lahh. kita cepatkan cerita nakk?!

selain kami berlima..ade kawan pakwe tu dtg jugak. dan dia pun berjantinakan pakwe. (lelaki lah -.-) mula2..rasa berdebar jugak lah. sbb saya tak suka sgt org luar join2 ni. tp masih lg maintain cool dan comel lah! 

antara sebab I tak suka..sebab nnt dieorg suka pandang annoying kat I. haha ingt aku tak perasan ke selama ni. eleehh. HAHA tp alhamdulillah..mungkin budak ni educated sikit kut. dia mcm ok je ngan perangai aku yg ala-ala tak tahu malu ni. (korg faham2 jelah tak tahu malu aku mcmne) ok stop pasal tu. hehe ni utk lelaki lah. kalau perempuan..i okey jee *cakap sambil sapu bahu*

makan > solat > ingatkan nak main boling lepas tu. eh jgn tak tahu! I ni naib pengerusi boling tahu masa form 5! KAH3! lepastu lane boling penuh. kami pun berarchery lah!. seronok! jgn tak tahu jugak! masa form 4, I masuk kelab memanah tau! hehehe

naahh amik gmba!


nampak tak semangat I? puiih.. ini sebab kene paksa. sbnrnya I tak nak main pun. haha tapi sesuatu yg menyeronokkan dan pengalaman yg baru.  ! I kan powerr..*sapu bahu*


ha! tgk! pakwe2 tu pun terpegun tgk saya memanah. -.-

dari kiri: fatin, rizwan, fuad

haa..fatin ngan rizwan tu lah pakwe dan makwe I..fuad tu pakwe rizwan. sebenarnya saya tak ingat dah nama fuad tu. tp disebabkan kat baju dia ada nama..saya zoom lah. haha *eh kene ke terangkan?*

dari kanan: fiqa and mynn

seteah kami memanah 78 batang panah *sapu bahu* kami pun beredar. dan2 pulak masa kami tgh main..tade org. tu yg bergambar tu KAH3! nnt nak bwk makwe2 smakl lah dtg sini. keh3. next station pergi karaoke!


ha ni pun sama. nak tempah bilik makan masa 15 minit jugak. siap bagi IC bagai..kalau nak student discount. malangnya org2 yg dah lepas tarikh lahir tak boleh dapat. sadis sungguh! bila semua keluarkan IC terserlahlah muka budak2 semua. KAH3. (ni kene buat IC baru cpt2 ni)

kami dpt bilik vvip.(tp bayar murah.sbb tade bilik kosong) *sapu bahu* bilik yg sama masa kami pergi dulu2 kala. bila masuk je rindu yg dulu punye. masa tu ramai ada 12 org. kali ni 6 org je. tape2. lain kali ea! (yo yo oo je aku) 

lepas dah karaoke (sedih tak dpt nyanyi lagu barbie. intro pnjg sngt! trpksa skip) kami pun pergi solat. dan balik. macam gitulah ceritanya. 

ouh dsbbkan picnik.com dah nak tutup dah..jd dia bg free yg premium punye. tu yg batak tu..kalau boleh semua gambar nak diedit sebelum 19 april. HAHAHA

ok lah. masuk tidur dulu! adios!

 >mucho mucho love<


love yea!



Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam