entry tak bertajuk.

bismillah.

hover kan aku..smm entry tak bergambar..hari ni tak bertajuk pulak. hew3! mcm comel je. hikhikhik

hover jugakkan aku..smlm dah update..hari ni pun nak update lagi..kisah pulak aku.
kawan2 saya ni bila nak masukkan gambar haa?! tak dapat saya nak masukkan gmba2 dlm belog ni. jap2 satu gambar dah masuk. tggl lg dua org je.. saba yee :)

ermm pagi td sakit perut. (eh elok je chat ngan semua org) haha. serius tak tipu. sakit perut. sebab gastrik. sekarang aku tahu camna perasaan nadia kalau kena gastrik! perit woo!

lepas tu ibu gosokkan perut. perghh sedap gila! lepastu ayah pulak g farmasi beli ubat gastrik. bila ayah balik mulah debar2 datang. dah la ubat dia warna putih..kau tahu! lepas makan ubat tu minum air orange. KAH3! mcm bangang je aku -.-

ibu: nanti kat U adik jgn lupa makan. ibu tade nanti. susah.

waa..ni buat wa nak nangis ni. wa tanak g jauh2 lah. wa tanak kawin jugaklah. wa nak duduk rumah je. pggl tutor dtg rumah. waa nak jd peguam tapi..haha (hape kau hingat kau anak raja?!)

lepas mkn tengahari..perut dah okeyh dah. alhamdulillah. hehehe suka laa. dpt mkn aiskrim! hihihi

lepastu baca post nuna. ermm sedih tiba-tiba. lepas ni tak jumpa mereka2 dah. mereka2 pun dah ta dapat layan aku dah. layan dekat alam maya je. huk3. sedih woo. mcm manalah kat U or kolej nnt. ada ke org nak layan. kalau saya demam ada ke yg na bagi ubat. kalau saya nak itu nak ini ade ke dieorg bagi..kalau saya nak gedik gadak..ada ke org nak layan.

terima kasih ea..sebab dulu jaga aku. puteri2 semua. aku terharu tau. hehe utk putera pulak..kita dah tak takut dgn korg...kita dah tak malu dgn korg...i mean tadelah bila terserempak kat mana2 nak lari je. saya dah boleh bercommunicate lah dgn mereka. awww hebak seyh hebak.

saya pon dah tak terasa hati kalau ada org ngutuk mengutuk. dlm dunia ni terasa hati ni normal. tayah nak terasa hover sgt lah kan. nyampah! haha

lepas tu..saya rasa saya dah kantoi dgn mui laa. ermm aku ni kalau dah kantoi tak gheti2 nak kaver. aku mmg cenggitu. free2 je mui tahu sape . sedih tahu. penat I simpan tak bg sape tahu. aku suspect respect salute ah kat laki yg boleh paham otak prempuan ni. huh -.- psst psst mui! jgn gtaw sape2 ea. aku malu. td dah nyorok bawah selimut semua dah. sumpah. lps ni ta na ckp psl 'tu' da. betulbetulbetul.


okeyh lah! nak g prince court! nak beli ice blended banana chocolate. perghh! masyukk! gtg daa~


love yeaa!


Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam