i feel good

bismillah.

macam lagu ntv7 tu kan. i feel good.nenenene..hahaha. oh good.oh good..i feeeeeel good! hahhaha. thank you thank you.

as you know, saya baru balik dari pd. ye ye saya tahu, anda semua tahu sebab saya dan rakan2 memang suka kecohkan aktiviti kami. ye ye kami tahu. hekhek.

and the trip was so good! (wlaupun ada sedikit kesedihan, disebabkan bbrapa org bebigels, tidak dpt mengikuti rombongan cik kiah mak jemah ini kerana beberapa kesulitan yg tak dpt dielakkan) 13 girls with 3 cute cars...vroom to the grand lexis! and around 7, we arrived there. oh emm jay. the room was so big with 2 king size of bed. i mini kitchen. 1bathroom, seperated shower and toilet. 1private swimming pool.

sampai2 je, budak2 jakun ni, terus tukar baju mandi and swimming suit. hahaha. yela. takkan nak pakai swimming suit dekat public pool pulak kan. masa ni lah, nak pakai segala yg ada. hahhahahaa. then, tengok jam, eh dah pukul 7, so we talked to each other...kang nak mandi lelama. kena naik balik and solat. baik solat skrg kan. layan lah, solat sambil pakai baju renang. layanlah. layanlah si cusna ni. hahaha.

dan tanpa mmbuang masa kami pun...


hekhek. kita letak signature kita. sebab kita boleh ckp..."hoi! tu gmba aku. kan ada tndatgn aku tu!" eceaahh. ahaks. 

pukul 9 mcm tu, hanis,eka naimi sampai. siap2 semua. and keluar makan. dekat area luar tu pun dah banyak gerai makan. so, tggl pilih je. kami tak pergi jauh2. anak2 dara ye dokk. tak baik keluar tgh2 mlm gitu. hahaha.


and the pakcik who took our order was so annoyed. pfft. hahaha. kiteorg tak mkn bnyk sgt, sebab hanis ada bwk baked macaroni. nak baham tu je la nnt.

sampai je bilik, ada yg pergi mandi lagi. hahahhaa. ada yg lepak2. ada yg tgk tv. semua mcm sakit hati dgn fon except me. hahhaa sebab line tak clear. kahkahkah. padan muka. wifi free disediakan. jangan risau bg sesiapa yg nak dtg bercuti disini. haha


haaa tu dia. our what we call it? ouhh supper! hahahaa. makan sambil tgk kawan2 berenang. feeling sgt kan. -.-

esoknya. swim lagi. bangun2 je. terus solat and mkn roti. tak menyempat, terus tukar bju renang. tak senonoh kan. sejuk2 mcm tu. haila budak2 ni. 

pukul 12 check out, pergi mkn, and yeay! laut...!


kiteorg pergi klebang. eh? im not sure. hahahaha. yela. pantai klebang. ke ape entah nama dia. atas lagi dari bayu beach resort tu. yang ramai org tu. tapi disebabkan kami pergi tengahri, tak ramai lah. gila budak2 ni. tengahari2 mandi laut. hahaha

9 org naik banana bot. and it was bising gila. perempuan. hahaha. mcm2 lah. tak dpt nak cerita. haha. bila jatuh tu, just imagine, aku duduk no 3 dari depan. and there were 6 ppl bhind me. bila jatuh tu, gedebukk semua himpap. hahaha. dgn air masin nya. 



lepastu naik storm yg 3 org tu. balik2 rumah, terus tidur. penat yg sangat. (hancur bahasa ibunda.) pagi td bangun, segala sendi semua sakit. maybe sebab aku tak stretching ke atau pun tak aktif ke. sebenanrnya aku suka je buat aktiviti lasak ni. wall climbing, jungle trekking, flying fox, panjat2 gunung. aku suka. cuma tak ada masa, and tak ada kawan nak pergi. ermm. 

tgh srpn sambil tgk The Voice pg td ibu tiba2 cakap 

"adam levine ni dah bertunang kan."

and i was like....

konspirasi apakah ini.? masing2 nak mengecewakan aku. hahahahaha. jgn risau jangan risau. yg penting, saya ingat Allah lagi. :)

and the short trip w my bebigels was awesome. nak tahu tahap keseronokan dia. bila kau balik dr percutian tu, kau sakit dan suara kau dah hilang. 

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam