dont think you're alone

bismillah.

kita baru habis tgk drama school 2013. *nangis* seperti gadis2 lain di luar sana, saya juga antara peminat drama korea. takdelah sampai over, tapi mengikuti jugak lah prmkmbangan drama korea. dan drama korea je yg bila dia sweet2, aku tak geli. ecewaah. kan skrg, Love You, Mr.Arrogant dah nak mula sweet2 kan. haaa aku dah tak suka part tu dah. kan best kalau asyik garang mcm biasa tu je. omg husna. please stop with ur 'lelaki garang' lah. hahaha.

eh tapi kan! drama school 2013 ni tak ada kisah cinta langsung! serius tak tipu! tak tipu! hahaha. dia sedih dan sweet sebab pasal kawan2. dan jugak cikgu2. cerita ni bukanlah antara cerita kegemaran aku(sbb bosan dan aku bnyk skip), tp dia dpt bg impak yg besar lah. sebab maybe it is about friends. teachers. i wanna be a teacher one day. so, yeahh. dan....tidak dilupakan jugak, dulu masa sekolah, kelas aku antara kelas budak yg bermasalah. setiap kali ckgu keluar drpd kelas tu, msti dlm keadaan marah ataupun nangis. so, dia mmberi kesedaran kpd aku, "ouh dulu kteorg buat cikgu kiteorg mcm ni lah. jahatnyeww."

pasal masalah kawan, banyak diceritakan. dan mcmna cikgu2 tu solved their students' problems. tapi mungkin bagi kita, kalau cikgu2 yg nak tolong pelajar selalunya kita cakap "ahh cikgu ni sibuklah" kann? dan sekarang dekat Malaysia, ada ke jenis teachers yg tolong yg mmg betul2 tolong their students? maksud 'tolong' aku ni, macam..alaa korg kena tgk lah cerita ni. bukan tolong dlm masalah pelajaran, tp dlm masalah peribadi mereka. haa gitu.

drama2 korea yg aku tgk sejak kebelakangan ni, asyik nak menitiskan air mata je. apedehall?? sebelum ni cerita Gu Family Book. mannn! tu episod 1 aku dah sedih dah. heyy ingatkan sepower power dia takde perasaan. rupanya ada jugak. heyyy *gelakkan diri sendiri*

and dude(s)..hehehe. i love you all. omg. cusna being so sweet lately. walaupun kadang2 perangai aku annoying. walaupun kadang2 korang rasa macam nak lempang aku. walaupun kadang2 korang tak suka cara aku. walaupun kadang2 korang rasa aku tak penting dlm hidup korg. aku tetap sayang korg. aduhai touching pulak. hahaha. i know how my behaviour are. and i dont want to play with myself either. hahahaha. so, thx for being with me. layan kerenah aku. sabar and all the things lah! (siapa lagi nak ckp aku cantik selain ibu dan ayah aku kan?) what? "kenapa cuna baik?" hahaha. you know the answer aite? omg! i cant get more than this :')  smakl's princesses. kuisians.






Don’t get tired, don’t give up
No matter what hardships you have, always overcome
When it’s too hard, when it’s too tiring
I will lend you my back from behind
You can set down your burdens at anytime
Don’t think that you’re alone, don’t cry saying that it’s hard
You and I, we know
Lean against my back and if you endure through this world
You will have given me a great dream
Don’t rush and think ahead, when you’re sleepy, lean against the wall
Give your exhausted body a momentary time of rest
Don’t think that you’re alone, don’t cry saying that it’s hard
You and I, we know
On a very sunny day, for just one day
Let’s be someone else
Let’s hope for a different tomorrow
We can’t stop
Don’t think that you’re alone, don’t cry saying that it’s hard
You and I, we know
Lean against my back and if you endure through this world
You will have given me a great dream
When it comes to us

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam