dialog

Bismillah. 


Dalam dewan periksa. Ermm 2 jam selepas peperiksaan bermula. Kebanyakan pelajar dah bangun tgglkan dewan exam. Tiba2 ada sorg mamat dr depan ni bangun. Hensem. Takk bukan mksud aku yg aku suka dia. 

Yelah. Hensem yg mmg alaaa...semua org hensem kan? So, bila ada org hensem lalu, kita ckp ouh hensem. Haaaa gitu. Tdelah suka.ke crush ke ape ke. Just hensem. Haaa. Haha aku tgk dia jalan dr depan sampai ke belakang. Tiba2 khaleeda pandang aku, aku pandang dia. Sama2 gelak. Pheww kena tgkp dgn pengawas periksa nnt, sia sia je. Cuba bayangkan....

Pengawas periksa : kenapa kamu berdua gelak2. Meniru ke?

Me/khaleeda : taklah. Kami nmpk budak hensem lalu. Jadi, kami gelaklah. 

Urghh tak ada motif sangat. Haha. 

Kita nak ukulele lah. Tp kita taknak beli. Dah tu nak dpt mana husna? Nak tggu org hadiahkan. Hahahhahaha. Sgt sengal. Yela dr dulu lg, asyik aku je yg tak dpt hadiah drpd adik angkat ke. Kakak angkat ke, abg angkat ke. Pakwe angkat ke. Apa2 angkat lah. Skrg tetiba teringin pulak. Hahaha. Haritu teringin org belanja. Harini teringin org bg hadiah. Stop husna. Stop! Hahaha. 

Tape, nnt ayah kita belikan. Tade org belikan pun takpe. Kita tak kisah. Hahahah Kita kan baby princess. ;) 

Kalau ada exam, sibuk dgn baca or hafal buku kan. Bila tak ada exam...haaa mula lah mcm2 perasaan dtg. Cool je husna. Rasa mcm nak gi luar negara sorg2 kan? Urghh if and only if i can.......

Susah jugak kalau kwn2 asyik sebut. Kalau ibu ayah asyik sebut. Betul. Sekrg bru rasa.menyesal dia. Haha. Sangat menyesal. Semua perkara aku menyesal. Paling menyesal sebab kenapa hati aku lembut sgt. Haihh. Nak buat mcm mana. Dah lepas pun. 

Hahahaha. Macam2. 

"Jom tidur!" 

"Tak boleh tidur....."

"Takpayah gedik lah ckp tak boleh tidur. Tak payah layan sgt otak dan hati tu. Yg pntg skrg, matak kau ngantuk!"

"Baiklaaah diri sendiriii...." 


Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam