satu malam

bismillah

it was a worst night when i know fizo gave AF's student a tudung. hahahahaha. worst lah sangat! 20 mn bfore, when i scrolled the TL kan, nobody was there. then suddenly, popp popp banyak gilos pasal fizo and amirah and whatever. urghh. i need rest. hahahaha. stop it with your drama. -.-

*sambung berdrama* (tadi speaking.ni kita bermadah pujangga pula) sudah cukup cukup sudah. cukuplah hati aku menderita saat ini. berikan hati aku peluang untuk mengecap (or mengecapi?) kebahagiaan pula. hilangkan tangis ku. padamkan api cemburuku. okayh okayh. u can stop now husna. its too mainstream. hahaha.

enough cerita pasal atas2 ini. maklumlah, dulu cita2 saya nak jd pelakon. ahaks. and believe me, i dont like fizo dah. cukuplah zaman kegemilangan muda mudi crush mushy. sekarang saya dah matang. #kaitan?

and back to the topic, seronok tengok org yg senang menangis. yang menangis bersungguh sungguh. haha whts wrong w me dude? hahaha. takde lah. maksud I, yang, bila hati dia sedih, dia menangis. so dia tak pendam apa2 dgn diri dia sendiri. tak kisahlah sama ada dia bercerita dekat family or kawan ke tak. yang penting, dia dah jujur dgn diri dia. air mata dia, dgn hati dia seiring sekata. 'ouhh hati kata sedih, so mata mesti menangis'. haa bingo!

and i cant have tht feeling. kadang2 rasa, aku ni ada perasaan ke tidak. yelah. sekarang ni aku nineteen goin on to 20 kan? masa2 yg sangat, perghh. memang iman semua kena kuat beb. lagi2 kedudukan aku mcm ni. mencabar tak mencabar. korg takkan rasa, unless you are in my shoes. hati ni, takdelah sentiasa sedih. oh gosh, i hve life okayh. haha. tp arghh please feel me.....hahaha.

ada satu masa, kau perlukan sangat air mata. perlu sangat. bila hati sedih, then u cannot cry, lagi2 u ni perempuan, mcm mana eh nak ckp perasaan dia. horrible gila lah. haa! bingo! mungkin hati ni tak habis2 nak ckp bahawasanya diri sendiri ini ialah IronLady. pada hakikatnya tidak. 'oii hati, kalau takde org, takyah jadi IronLady! hahaha'

sakit sebenarnya pendam dekat diri sendiri ni. yela, aku ni bukanlah jenis pemendam. everyone knows my stories. tp kadang2, cerita yg remeh temeh yg hanya aku je perlu tahu, takkanlah nak cerita dekat org kan. so i need my own support. tapi air mata sering tak memberi kerjasama. haha. sad. ouh dan skrg ni, aku takdelah tgh sedih, sbb kalau aku sedih atau marah, aku tak boleh pegang internet ni. bahaya. hahaha. i know myself better lah.

dan pernah tak korg rasa, bosan sampai nak menangis? ouhh man! aku pernah. masa dah habis pmr. bosan gila yg tahap..pergh nak buat apa ni beb?! so aku harap, cuti ni tak jadi mcm tu lah. husna kan dah besar. kene tahu apa benda yg faedah yg harus dibuat. contohnya...shopping! ouh i like it! *lompat2*

dan,

gudnite! assalamualaikum :)

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam