TANGLED

bismillah.,



ermm akhirnya terlaksana jua impian hamba utk menonton cerita tangled ini., ouh ini bukan cerita yg ade lagu tango tango..versi JEPUN itu ya! mmg bnyk kali die keluar tp kesempatan utk menontonnya sgt lah tipis. kdg2 tu ade je masa bnde yg hendak dibuat..*ecehhhh mcm raja pulok ;)

seronok cerita ni.lg2 budak mcm aku..(erkkk budak ?) yg smemangnya suka utk melihat kartun BARBIE ;) kiah3. kartun dia pun cantik juga. dan fantasi die? perghh sgt best! impian dia ingin melihat tanglung.. ermm aku pon ade impian. tp mungkin impian tu tak akan tercapai. yelah bg aku budak yg menetap di kuala lumpur ni nak dpt kan udara segar pun susah. ni kan pulak nak tgk bintang2 yg banyak sampai penuh langit waktu malm pulok ! hmmm tape lah impian tetap impian kan ? kalau ta dpt tgk bintang tu mimpikannya pun tape ;)



kartun dia comel2! lg2 si kuda maximus ngan si sesumpah tu .OMJ!!!!! aku suka kuda tu! lepas belajar kereta nak pergi belajar menunggang kuda pulak! hehe nak minta ayah lah..cakap utk hadiah hari jadi! plishhhh ayah. i'm ur only daughter!!!!! *wink2

tp satu je aku ta puas hati. akhir2 tu lelaki tu boleh pulak potong rambut dia..uwaaa.aku pulak yg melalak. sedih la. rambut dia dah la cantik perang pulak tu sekali kena potong. ermmm tape lah,na g jmpe pengarah tu pon ta gune sbb cerita tuh da berkurun da ;)


and perkara utama yg aku suka sgt..dia ade lawan2! and not loveeeyyyy only! HAHA seronok tgk dia panjat sana panjat situ gune rambut dia ngan pukul org tuh hanya dengan pan! kiha3! lawak sungguh!

ouh sekarang saya mempunyai impian yg kedua dan saya rasa impian saya yg ini juga susah utk dicapai. saya ingin menjadi heroi yg dpt lawan ngan semua org jahat ! supaya tade org jahat pun kat dunia ni..*ouh impian mcm budak2 pulok kan !

love yea!




Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam