the best place ever ;)

bismillah.,

setiap org mesti ade tempat kegemaran masing2 kan..ouh lagi2 tepi lautt..tempat yang sunyi..aman dan jauh drpd orang ramai.tp berbeza pulak dgn aku.kiah3. ni yang paling best lah ni..no 1! haha lapangan terbang! it's cooliooo!

lapangan terbang mana2 pun sume best! aku ni kalau sampai je kat lapangan terbang tuh akan jd seperamah yg boleh! almaklumlah aku ni kan pemalu..hikhikhik ;) semua aku nak tegur. sampai kdg2 polis yg jge kaunter tu pun aku bole borak masyukk lagi!

antara kehebatan lapangan terbang yg membuat aku berpakaian kemas setiap kali ingin menjejakkan kaki di sana adalah kerana :

1) tempat dia best. rasa bila msuk tu kite dekat dunia lain! dekat dunia antarabangsa! mcm satu dunia! ha jgn menmain..bukan satu malaysia da! satu dunia! HAHA


2) aku ta tahulah aku sorg je rase atau sume org rase, bile dekat lapangan terbang ,semua orang peramah.even die tak kenal aku..aku tak kenal dia dia tak kenal nenek aku..aku tak kenal atuk die but..susana tu mcm kenal je..senyum sana-sini,ckp hye ckp babai..like we know each other!


3) meriah. suka tgk org bawak beg besar2 nak check in..suka tgk org pegang kot baru turun kapal terbang.suka tengok org luar negara blur2 lagi mane nak msuk mane nak keluar. suka tgk org tempatan bersama keluarga nak berpisah and terbang jauhh..awwww! too tweet!


4) awww ni yg paling hot! opkos dpt jmpe pilot2 yg vavavoom! kannN! haha kalau tua pun macho beb!! dgn baju putihnya seluar hitamnya..*cehh mcm MPP kat skolah aku je * dgn heret bag nye..woow! hikhik3 *gedik semate*

tapi aku lebih suka lapangan terbang utama..i mean mcm kat negara kita .aku ta suke sgt pergi LCCT sbb sana mcm crowded sgt! mcm rmai mat2 banggla n uneducated je..*cehh demand na* mcm kat KLIA die teratur sikit. yg penting! ta busukk dan sedap je..hehe..

so kalau lepas ni korg ta dpt carik aku..atau aku kene paksa kawin ke..ha carik lah dekat lapangan terbang! atau kot2 lah aku tengah hirup kopi sambil mengenangkan nasib hidup ke..hehe ;)

anda punya tempat kegemaran di mana pulak? hope u'll enjoy with ur pfav place ;) gudnite ;)

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam