mesin fax ;)

bismillah.

saya selalu terfikir mcmne mesin fax berfungsi. bila nak tnye org asik lupa je. jd sampai sekarang saya ta puas hati sebab saya ta dpt jwpn tu..grrrr >,<

saya pun dgn hati yg cekal dan bersemangat waja, bersiap sediamemakai baju kuning dan juga tracksuit bersiap sedia duduk depan komputer dan mule menggoogling! HAHA..

dengan rasa yg bangge saya pun menaip la..
"bagaimana mesin fax berfungsi"
*jgn gelakkn saya sbb gune BM*

hik2..keputusan tak mengecewakan walaupun tak jumpe apa yg saya cari. kalau lah google tu bole b'ckp dah lame sye b'borak ngan die.. ermm i don't think i want to use cleverbot! HAHA menakutkan!

ape yg saya tahu mesin fax ni bersambung dengan telefon rumah kita. mksud saya telefon tetap bukan handphone. die kene gune line telefon rumah..TM. tapi telefon rumah ni b'gerak seperti biase je. kalau ade org call ade lah bunyi kringgg..kringg.. 
kalau fax pula msuk dia akan bunyi teeeett tooott..haha lebih kurg mcm tu lah ;) jd kita hanya perlu letakkn ganggang telefon and fax akan masuk ;) weeee..

tp persoalannya :
contoh atuk saya dari kampung nak fax kan gmba saya yg dilukis atas kertas A4..bile die dah fax dan saya pun dah terima mknenye saya dpt krtas tuh bulat2 drpd dia..ataupun gmba tuh dicopy paste kan dan mnggunakan krtas saya ? korg sume faham ta soalan ni? tlg jawab kalau faham. kalau tak faham tape ;) saya redha dgn kebengapan otak ini. HAHA

saya mula teruja pasal mesin fax ni bila kawan saya pergi ke mesir dan yg dia bg utk mnghubunginya hanyalah nombor fax ayah dia ;) 

love yea !

Comments

  1. haha , cunaa ! mesin fax die kluar ikut kerts dlm mesin uh laa . die mcm photostat . tp phostostat kluar balik kerts uh dkt kite . tp fax die kluar dekat org uhh . kalau mesin fax kite tade kerts dlm tu mmg akkan dpt laa ape yg org fax . paham tak paham tak? ayt aku keling sikit . haha peacee !

    ReplyDelete
  2. ouhh..mknenyer kene gune kertas fax kite jugak lah ?..ermm ok2..thx ye cik hanis ;)

    ReplyDelete
  3. hahah , seronok doe gelak bace post kau :D

    ReplyDelete
  4. haha..ni kekeliruan aku doll..ta bole blahh kanN!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam