sentapp ;'(

bismillah.,

*ouh bile anda semua bce ni konfem kita dah berpisah kan? jgn lupa hari2 terakhir kita and jgn lupe jamuan kita pd malam selase tu. psstt..bace ni jgn nangis2 tau. burukk nana! HAHA





ouh mmg na lupakan bnde nih. tapi mane bole lupa. lame2 dia dtg jugak ! yeah bertemu pasti ada berpisahnya kan. kalo tak berpisah hidup mesti berpisah mati rite?. ouhh saya mengambil masa yg lama utk menulis post ni. sbnrnya ta nak tulis pon. biar kwn2 yg tulis. biar aku jd tukang baca je . but how i would like to thanked them ? nak ckp dpn2? naah! aku ni ego tggi. na minta maaf pun kene fikir dulu! so, i decided to give a post bout them!

first of all, thx for everything. korg some sgt bermakna dlm hidup says sepanjang 5 thun saya berda di sekolah ni. tak kisahlah yg rapt ke tak rapt ke. yg suka sakitkan hati ke. kalo tak sakit hati bukan khidupan nmenya kan? bnyk sgt perkara yg berlaku lagi2 bile dah supersenior year ni kan ?! banyak sgt dugaan bnyk sgt cabaran. cehh ayat cm na buat pantun je., HAHA

ade jugak yg dulu rapat gile naik f4 dah ta rapat. kalau ade dulu annoyed gile dgn bdk ni tp skrang dah rapat. rambut sama hitam hati lain2 . kepala kita ni pun lain2 gak. bkan sama je sume. lagi2 bile zaman remaja ni. hati nak hot je. nak ikut kepala masing2 je. nak kita je yg betul. ta fikir ape pun. rittte?

tapi tu semua kita dpt handle . drpd ta b'tgur dah tgur balik.  drpd tak kwn dah bole mkn sama2 balik. drpd annoying dah bole tdo sekatil. drpd "hey aku tak pernah kenal kau" dah bole pnjam syampu atau sabun. ahahh indahnya zaman persekolah. indahnya zaman tingkatan lima! kat luar kte dpt ke ha kwn cmni ? yg same2 cari kutu kat kepala , yg same2 picit ketuat. yg sama2 cerita msalah prmpuan. yg sama2 handle mslah kegatalan .. HAHA jd satu fenomena form 5 pulak kan gatal2 tuuttt. HAHA


terima kasih kwn sebab selalu ade dan beri kekuatan dekat aku. ouh yg slalu marah putre balik bile dieorg marah aku. ouh yg selalu pegang tgn aku bile aku rebah sbb kene ejek. ouhh yg abi pggl nme aku kat depan dewan skolah smpi satu skola knal aku. ouh  dan mcm2 lagi! mcm2 yg korg buat smpaikan aku rse kalo tade kprg konfem aku ta dpt truskan hidup kat smakl. dengan perangai aku lagi. dengan ketidaksefahaman aku dan putre lagi. betul2 ade satu mse buatkan aku fed up duduk sini! tp korg yg slalu bg semngt kat aku kan. tak kira lah korg rapat atau tak ngan aku. tak kira lah kita slalu b'ckp atau tak. tp aku tahu korg slalu bg semngt!

*rehat jap. 


sambung:
kadang2 kita tak sedar pun kita ade tersakitkan hati org lain. so di sini, aku nak memohon beribu kemaafan atas segala kata2 yg menyakitkan hati korg. yelah mulut aku ni cam cibai sikit. kalo aku ta puas hati pdhl tu salh aku mmg takk lah kan aku nak minta maaf. HAHA u all know me rite ?! minta maaf sng atas ksalhan2 aku. atas kegedikan aku. atas kemengadaan aku. aku tahu korg je la yg sggup layan aku. terima kasih sgt..terima kasih.

entah aku jmpe tak kwn2 mcm korg kat luar nnt. entah kita brjumpa lg ta bile dah keluar nnt. semua ta tahu. semua ta dpt predict. kita kwen ngan spe lah nnt. ngan bdk smakl ke..hew3 ;) *senyumm menggtal. bukan bdak smakl ke ?..hew3 *senyuman org boyan.. haha semua ta tahu. bak kate syepo , dia na buang acc FB dia. dia nak sume org rndu die. HAHA syepo ni lawak lah! korg jgn lupa aku tau! di larang sama sekali. walau aku ni suka sakitkan hati korg! tp korg ta bole lupakan aku. korg kena ceritakan pasal aku kat anak cucu cicit korg!

*jap ea! nak melantak durian jap..


ok. dah panjang sgt ni. nnt brtmbah pulak power korg kannN? haha ape2 pon saya nak ckp terima kasih, terima kasih dan terima kasih. atas segala yg anda semua, 20 gen of smakl dah buat dekat saya. antara kita dah tade rahsia lg kan. lepas ni jgn lupekan persahbatan ni tau ! walau kita dah berpisah..or dah tak ingat satu sama lain. tp tlong lah jgn lpa yg duu kita pernah menjalin persahabtan di smakl. jgn lupa ea!

psst...sape2 ade mmberi hutang kpd saya,dan saya belum mnjelaskan hutang anda, sila beritahu di FB dan beri alamt rumah. kalau nak jumpa lepas ni mmg susah lah. jd biar saya post hutang anda tersebut ;))

psst..maaf post kali ni panjang. sbb lps ni malas na tulis dah. tp saya rase saya kan tulis psl perpisahan ini lg. HEHE..

love yea!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam