my 2011 ;)

bismillah.,

wahh saya enjoy dgn hid up saya ;) semua kenangan adalah yg terindah di samping yg indah belaka.

ouhh..jailin julaita..saya terharuuuu sgt! HAHA saya mmg suka buat org gmbira dgn saya.lps tu nnt saya terharu.lps tu nnt mlm2 nangis rndu..tak gitu maira! >,<'

wahhh utk yg ni pulak..*post eza ja* saya mmg sweet! tp nmpk ta ayat tuh mcm pentingkan diri sndiri ;) saya ta na bg dia dpt kwn yg lain selain dr kita .. yee saya sgt lah ortodoks! saya tahu tu! saya takut die lupakan kita. tp akhirnya saya tahu dan saya dpt rasa..kite sume tak akan lupa satu sama lain. walau kita dpt kwn baru yg beribu lebih baik tp kenangan kita takkan kita lupakan macam tu je kanN?!

ouhh..saya tak nak jd sprti 'ckp org lebih tp die yg buat'. sungguh saya tidak mahu memberi harapan. tp sungguh saya tidak suka bermain tarik tali. jd mari bersama-sama kita dekatkan diri dengan ALLAH. agar iman kita kuat ;)

love yea !

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam