rama2 dalam tandas

bismillah.,

aku pun tak faham dgn diri sndiri. masuk yg ni, post yg ketiga untuk hari ni. nak ckp hari ni bosan, takdelah. sebab harini hari sabtu. hari sabtu, semua org tak kerja. tak bosanlah. ermm.

lepastu aku ada kengkawan. dieorg ckp, kalau dieorg bukak blog, dieorg jadi stuck. tak tahu nak tulis apa. aku pun tak faham dgn diri mereka. aku ni pantang je bukak blog, ada je bnde nak tulis. contoh..mcm skrang ni. tade benda pun nak ceritakan, tapi..nak menulis je. hahahaha. bukan forever alone ahhh!

lpstu td, stalk crush no 2. eh tak no 3. ermm entah lah nombor berapa tak ingat. kecewa. ok. carik crush lain.  HAHA. tape. bnyk masa lagi. hahahaha. k stop it.

*dekat ruang makan*

me: ibu pegi guangzhou bape hari?

ibu: 5 hari.

abang: ikutlah ibu dik.

me: ibu dah beli tiket lah.

abang: haha. tak dapat ikut.

ibu: tapelah. nnt weekend tu ibu bawak pegi legoland.

me: ermm tapelah bu. adik jenjalan shopping ngan khaleeda je. adik dah besar.hahaha

ibu: khaleeda gi mana?

me: skrang dia kat langkawi.

ibu: haa..dia gi langkawi.sian adik tak gi mana2. nnt ibu bawak gi johor sana.

mcm budak kecik kan aku. aku dah tak kisah pun sebenarnya. pergi jalan ke,tak pergi ke..tak kisah. (yeke tak kisahh??) entahlah. sebab aku tahu aku siapa dekat sini. syaitan nihh...suka kacau hati aku. shuhh syaitan shuhhh. jgn pengaruhi perasaan dan hati aku.

heyyyy..sini. wa nak ckp(gaya taiko)..anak nombor berapa pun, semua ada kelebihan masing2. tapi still aku nak berlagak. haha aku anak kedua. aku anak ketiga. dan aku anak bongsu.
anak kedua, hebat.
anak ketiga penyayang.
anak bongsu manja.
semua aku. harap manusia2 diluar sana jgn jeles. *flips hair*
dan semua di atas ini ada benar sebenar benarnya. tiada penipuan mahupun pembongakkan.
............................................................................
pagi tadi nak mandi, masuk2 tandas, ada rama2. aku biarkan. ermm. malu disitu ye. bila aku masuk tandas masa zohor, dia ada lagi. masa asar pun dia ada lagi. ni nak masuk nak mandi ptg ni, tak tahulah dia ada lagi ke tak.

aku harap tak ada. ~.~

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam