saya rindu mereka :')

bismillah.,

saya rindu kawan2 saya. saya rindu adik beradik saya. saya rindu tu ha budak2 20th gen tuu.. rasa mcm dah jauh sgt. hahahahahaha. yelah. sebelum ni saya final..sibuk. dgn kwn sekeliling pun tak bertegur sapa,apatah lagi kawan2 jauh ni. haihhh.

erghh rindunya. tak suka sangat sbnrnya nak rindu2 ni. haha. sakit hati tahu. blergh. mmg lah sekarang aku dah cuti..tapi..nak keluar tu payah. tak ada teman satu. kereta asyik diguna pakai oleh ahli2 rumah je. ermm..halla halla.
 
 
aku pun tak tahu kenapa tetiba rasa rindu. aku rasa mcm invisible pulak dekat twitter tu. kawan2 semua berborak,tp aku hanya lihat dari jauh je. faham tak perasaan tu? ke..aku yg dah slalu tak tegur mereka. yelah sibuk dgn budak2 kuis. arghh bencinya bila ada perasaan tu.
 
korg boleh bayangkan tak? ramai ni kawan2 korg dlm satu bilik..semua tgh gelak2. tgh borak2. tiba-tiba korg tak join. korg duduk diam tak bercakap. kalau ckp pun, ckp dgn diri sndiri. pernah rasa tak? hahahaha. jgn nak #ForeverAlone sgt lah kann.
 
dahlah. nak tgk movie. nak tgk cerita die hard dari 1-4. pastu nak gi tgk wayang yg 5 punya. knape ha bruce willis ngan tom cruise hebat? arghh lagho sangat! hahaha.
 
cuti ni, nak pergi dekat U semua org! nak pergi jumpa semua org. yelah area sini2 jelah. kalau terengganu perak pinang semua tu..melampau. hahaha. tggulah kedatangan aku. si taylor swift. muahahaha.
nak gi nilai. nak gi shah alam. nak gi PJ. nak gi gombak. dan mana2 lagi lah. tak kira.
nak pergi jugak! rindu dah ni. *kesat air mata*
 
hahahaha. poyo lah husna. kbai.
assalamualaikum :)
 

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam