she will be loved...

bismillah.,

kumbang bukan seekor. <---tak ada kene mengena.

ni yg aku malas nak tgk tv ni. ni lah salah satu sebabnya. mata aku ni, haihh *sigh* payah sikit. nampak mamat hensem..aww aww aww.. HAHA

dulu, dah terbukak dah program 'The Voice' tu. tapi aku taknak tgk. sebab aku nampak adam tu hensem. aku taknak minat org yg ramai peminat.nnt ai keciwa! hehe aisyhh. masa balik kg haritu, dah tak ada cerita nak tgk. layan lah The Voice. unfortunately, adam tu..haihh haihh.

kat rumah sambung tgk. tak boleh bla lagi siap wikipedia pasal adam. saya ni memang mcm ni. semangat sikit. dulu time fizo pun mcm ni. time minat putera william pun mcm ni. aduhhh.. kok jadi begini?! haha

siap malam tadi google semua lagu maroon 5. pagi tu dah baik dah..carik lagu maher zain, irfan makki, sami yusuf..nasyid. dah download dah. sekali malam ..ha kau! haha she will be loved..she will be loved..

haihh aku perlu lawan nafsu ini! syaitonnnn! nyah kau dari hidupku. aku ingin bebas. bebas dari engkauuu! muahahahaha. #motif?

"husna! come on! adam tu dah lah kapir. bertatu pulak tu. come on husna! wake up!"

mlm smlm kan bigbang buat konsert kan. sebelum tu ai nak ckp yang ai tak minat KPop ok. harap maklum. saya dpt rasakan keterujaan fans dieorg. saya pernah rasa juga. masa jumpa fizo. rasa nak pengsan. hahahaha over lah aku nih!

wahai kawan2. marilah menuju ke syurga! dah puaskan dpt jumpa mereka? jadi, udah2 ler tu. (mmg susah nak buat) haiya haiyaa! haiya na'kulu fawakihh.. ermm tak masuk tajuk.

diharap saya dapat menjaga hati sendiri. yelah kalau bukan diri sendiri yg jaga, siapa lagi. sobbs.

assalamualaikum! yadda yadda~

p/s: mr sarkastik yg pandai masak. dan juga seorang ustaz. over kau husnaa! HAHAHA main2 je peaceeee!

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam