sighh sighh sighhhh...!

bismillah.,

sesak. sampai satu masa, aku jadi sesak. sesak nafas. terasa macam oksigen teramat mahal. Allahu Akbar.

follow org baik sana, follow org baik sini. baca link2 yg diberi..jalan2 dekat blog,jumpa blog yg 'mcm tu'. aku jadi sesak.

nak jadi tu. nak jadi ni. sempurna segala-galanya. baik di pandangan mata mereka. cemburu dengan rakan sekeliling. aku. jadi. sesak.

lama-lama. akhirnya. aku tumbang. hati tak tenteram. baru tahu jalan pulang. baru sedar, Allah perhati. selama ini, apa yang aku kejar??!

twitter mui: kenapa manusia bila ada masalah baru cari Dia. sedangkan kejayaan dan kegembiraan datang dari Dia.

jatuh. terduduk.aku tak sebaik yg org sangka. :'/

t'ingat kata2 kak azie : tak baik mengeluh dengan hidup sendiri. ada hikmah semua datang dan pergi.


arghh knape aku sorg yg tahu kebenaran tu? arghh .haha..lepaskan husna.slowly..slowly..lepaskannn.

"Ya Allah, kuatkan diriku, lapangkan hatiku, permudahkan perjalanan hidupku, Ya Allah."

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam