he he he. ^^

bismillah.,

oolaa! tgh buat ape? sihat tak? skema permulaan perenggan. hihi.

ermmm kereta kita yg comel lote tu..kene langgar lori gas! bhahaha. lawak sangat. bukan lori gas yg langgar kita! tapi kita yg langgar. lori tu tak bersalah! jgn salahkan syarikat yg keluarkan lori tu!  HAHA. nasib baik lori tu comel. lori gas yg kecik tu. nanti kita tgkp gmba eh!.

tssk tssk..kenporo kita dah bawak g workshop. tdelah teruk mana sbnanrnya. tapi muka dia dah buruk lah. macam tak cantik dah lah. ermm baru ingat nak bawak g TS. ermm tapelah kenporo. duk hospital diamdiam eh. nanti makan ubat banyak2 tau. kita nak balik kolej dah mggu ni. jgn rndu kita :')

hehe. teringat dulu, cheno pernah cakap "blog cuna tade cerita sedih pun.semua yg happy2"

ohhh noooo! sekarang blog kita dah dicemari dengan cerita2 yg tak patut berada di dalamnyaa! oh noooo! *tarik rambut*

ermm tape2, jgn risau. lepas ni In Sya Allah, kita tak letak cerita sedih atau cerita yg suram2 dah. eh tak tahu lg lah. hehe tapi sedaya upaya kalau boleh, kita taknak letak dah. yela, sebagai manusia sedih tu tak dapat lah nak dipisahkan. tapi..ermmm pandai2 lah kawal ye dok? doakan saya sentiasa tabah yeee! ngeeee ;)

entahlah. sejak jadi budak universiti ni, banyak pula masalah hati ni. ermm remaja mungkin. hehehe. k lepas ni saya berazam untuk tidak terlalu melayan sangat kesedihan atau masalah2 hati ini. peacee!

naik sem 2 ni, kita ada satu azam. mungkin budak2 twitter dah tahu apa azam kita kan?! hihi. kita nak jadi semesra boleh dengan semua budak perempuan asasi kuis. hihihi. tiba2 kan? kadang2 jeles lah tgk budak2 lelaki rapat. kita pun nak rapat jugak. tadelah rapat macam tiba2 aku bg kau pinjam kereta aku. tdelah sampai mcm tu sekali. maybe one fine day macam tu.

kata, nak ukhwah kerana Allah,makanya haruslah bersungguh dalam persahabatan kan?. memang tak semua orang suka kita. tapi fikir balik, kita ni suka ke semua orang? sometimes, kita pun memilih dalam bersahabat kan? jangan nak mengharapkan balasan atas sesuatu perkara.

haha kita buat baik dengan org tu, jgan mengharap org tu buat baik dengan kita balik. kalau perangai kita elok,baiklah org sekeliling kita. dibuatnya perangai mcm aku ni ha. huha sana huha sini. hahaha. org sekeliling pun tak tahan woii. tape2..ada org yg tahannya. muehehehe.

kita ni..kita..refer to aku. kita ni bukanlah mesra sangat dengan org. org yg jauh2 je nampak kita ni happy go lucky..gila2..manja2. tapi hakikatnya kita ni sombong. kalau kita terserrempak dgn mana2 budak, mana ada kita senyum. tp kalau kita dah memang rapat dengan kawan2, mmg segala perangai kita keluarkan. unless, kalau masa tu, mood kita tgh happy semacam bak bulan jatuh ke riba..crush pandang kita #EH? ha! masa tulah kita senyum dekat semuaaaa org! sampai tukang sapu pun kita semyum jugak.

jadi, azam kita..kita nak baik dengan semua orang. makanya semua orang haruslah baik dengan kita. *flip tudung* jangan buat jahat dengan kita! nnt kita bgtahu ibu dengan ayah! huh. eh tiba-tiba. HAHA tapi kita rasa kita perlu kurangkan salah satu mesra kita. kita cepat sangat mesra dengan lelaki.

bukan maksud kita, kita lebihkan lelaki daripada perempuan. bukan. maksud kita, kita samakan pergaulan kita dalam alam maya ni sama lelaki dan perempuan. kita rasa kita patut kurangkan. ermmm.kadang-kadang takut jugak. jadi benda lain nnt. bukan org lain yg terseksa. hati kita jugak yg merana. eceeehh..nyampahnyaaaa! haha

ermm boleh punya. janganlah manja2 sangat. cuba serius ke. hihi. ataupun jgn jadi budak2 bila dgn dieorg. tapi, kalau dah dieorg layan aku mcm budak 12 tahun. nak buat cemana! >< apa dieorg ingat aku ni budak lepas upsr ke? hello. i'm 18 okayh! huh! *flip jubah*

boleh punya. chaiyokk chaiyokk husna! *menari pororo* agak2 menjadi ke tak ha tiga azam kita ni? satu azam supaya tak sedih2 lagi atau ade masalah dgn hati. dua azam dengan perempuan. tiga azam dengan lelaki.


jika kau fikirkan kau boleh, kau boleh melakukannya :)
assalamualaikum!
yadda yadda~

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam