hidup di dua dunia.

bismillah.,

motif update belog dlm masa singkat. ermm tade apa. cuma persoalan. HAHA

family cakap about something like relationship or boyfriend or lovey dovey stories.

jwapan aku lagi hebat. gila ape aku. "adik tayah kapel2. tahu2 ada org dtg, kwen teruihh" HAHA nak ikut relationship islamik punya pasai.. *wink2* pasai paa! hahaha

some of them replied "tak best mcm tu. kita tak kenal org tu. tak tahu baik buruk perangai dia."

teka apa reaksi comel petala ke lapan yg aku buat! naaaahhh malas fikir pasal relationship(s) tu..main tembak2 dengan aqil lagi best! yadda yadda~

dua dunia. *senyum* follow the flow. apa yg terbaik buat saya, saya ikutin saja ya bukk.

DAN! saya rasa saya ada lag satu cita-cita tiba2 dtg dalam benak kepala otak saya,. nak bukak librabry. hihi.

adios! assalamualaikum. *sambung nyanyi*

Comments

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam