quiz like pop quiz? --'

bismillah.,

hello everyone!. peacee. hihi. kita baru balik dari tgk wayang :) kerja aku nih tgk waaayang je. haila haila husna. come on! banyak sgt cte2 aksi keluar. beronok-ronok lah saya. hihi

tgh jalan2 tadi, teringat satu perbualan.,
kan mggu lepas ada majlis bersanding kakak sedara kita kan? tau tak? haa yg tu kann.., lepas tu, my brother.,i mean my brother, you-know-who came with my sister and lil brother. u know? hahaha nvm.

berborak lah kami. cakap pasal kolej,universiti and so on. 'soalan maut' tidak perlu diulang lagi sekali disini :) tiba-tiba,

kawan abang : KUIS kan.,dia punya quiz2 and test2 ok tak? jadi carry mark ke?

me : yupp.

and suddenly,

abang : quiz tu mcmne? macam pop quiz ke? kene tekan button or angkat tgn bila nak jawab?.

HAHAHA. dulu pun, aku terfikir mcm tu jugak. mcmne lah aku nak expect, yg quiz2 tu di atas kertas kan..aku ingat quiz tu something like, cikgu bagi soalan. siapa angkat tgn dulu..ok boleh duduk. HAHA

abang aku tu lepas spm tak sambung belajar. dia terus kerja.

hahaha. assalamualaikum :)

p/s: walau siapa pun awak, awak berhak untuk merasai bahagia. so don't be sad. always smile. everybody love you. believe it!

Comments

  1. actually, same goes to me. Dulu mula-mula, aku pun fikir yang quiz tu macam 'buat kumpulan, kumpul mata dengan jawab soalan'. hee~ :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

by hook or by crook.

monyet monyet dan monyet!

gewam